Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2007

Το ιστοκαλύβι βάφτηκε κίτρινο



Ποδοσφαιρόφιλοι και ποδοσφαιρόφιλες,
Τα πέτρινα χρόνια της οπαδικής αγρανάπαυσης έλαβαν πανηγυρικά τέλος! Μετά από αμέτρητες σεζόν σοκ, δέους και απογοήτευσης στα μετερίζια του Πανιωνίου, όπου η μόνη αχτίδα ελπίδας στον ορίζοντα ήταν η απαγωγή των «λαμπρών» μας προέδρων από φωσφορίζοντες δρακονιανούς εξωγήινους... μετά λέω από το ψυχολογικό τραλαλά τόσων και τόσων πρωταθλημάτων όπου κάθε Κυριακή παρακολουθούσαμε ανήμποροι την επέλαση των πανιωνιοκτόνων Απάτσι... έφτασε η χτεσινή μέρα για να προσκυνήσουμε την αποκάλυψη που ακούει στο όνομα Ισμαέλ Μπλάνκο!
Ο κιτρινόμαυρος μασκοφόρος εκδικητής, ο Ζορό των γκολπόστ, ο ατρόμητος γκάουτσο των γηπέδων, ο ημίθεος της σάχλας, ο άνθρωπος που όργωσε το γήπεδο και το έκανε μποστάνι, είναι ο ένας και μοναδικός λόγος που το ιστοκαλύβι βάφεται από σήμερα κίτρινο! Βίβα Μπλάνκο! Βίβα λα ρεβολουθιόν! Βίβαν λας πατάτας φρίτας! Και για να μην ξεχνιόμαστε: Λευτεριά στον Βιετναμέζο βελονιστή!

14 σχόλια:

  1. Αγαπητή κυρία Πασταφλώρα,

    Μένω έκθαμβη μπροστά στον Ισμαλέοντα και σας ευχαριστώ που μου τον γνωρίσατε. Όντας γκάου εις την ποδοσφαιρικήν τον αγνοούσα. Τον γκούγκλισα όμως και τον είδα και χωρίς τη μάσκα. Ενημερώστε με πότε πάιζει να μας κλείσω θέση στο γήπεδο.

    Πάω να βάψω κίτρινο το ρετιρέ,
    Σουσού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητή μου ξένη, τα θερμά μου συγχαρητήρια! Το αλάνθαστο γυναικείο σας ένστικτο, για ακόμα μια φορά, σας βοήθησε να επιλέξετε την ζκαλύτερη ομάδα και τον ζκαλύτερο ποδοσφαιριστή! Θα τους ζζζιζάρει τα μούτρα, τις ραχοκοκκαλιές, τα γήπεδα! Είναι ο Ζορρό, είναι ο Ζούπερμαν, είναι Ζισμαήλ Ζμπλάνκο! Είστε γούτσου! Σμακ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Arriba! Arriba! Andale! Andale!" "My name is Speedy Gonzalez and I'm the fastest mouse in all of Mexico !"

    Τοιαύτα αναφώνησα πανηγυρικώς μετά το πέρας της αναγνώσεως του ποστ σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτός τουλάχιστον έχει και ένα όνομα που σε κάνει να μιλάς για 'ρεβολουθιόν'. Ο Λούα-Λούα όμως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Βία στη Βία του Φλούφλη του Ρέμου-χίλια χρόνια Ηρακλής"...(άσχετο αλλά είμαι Ηρακλής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πατάτας φρίτας κ ξερό ψωμί! (ή μαγιονέζα με σκόρδο ακόμα καλύτερα) χε! τις τελευταίες μέρες στη δουλειά το μόνο που διαβάζουν οι υπόλοιποι είναι αθλητικές εφημερίδες, οπότε εξήγησαν κ σε μένα την άσχετη γιατί το παλουκάρι φορά τη μάσκα του Ζορό...μια χαρά σούργελο ο νεαρός κ συμπαθέστατος χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αχ πάσταφλώρα μου...

    αντικθιόν μου έχει γίνει πάσταφλώρα μου...

    τόσο πολύ που έβαλα στην άκρη τον έρωτα μου με τον Δέλλα πάσταφλώρα μου...

    κι ας είναι θρήσκος πάσταφλώρα μου...

    2 ήταν αυτά πάσταφλώρα μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @madame sousou: αγαπημένη φίλαθλη φίλη, μπορώ να βάλω κι εγώ ένα χεράκι στο βάψιμο. Επιπροσθέτως να οργανωθούμε για επισκέψεις εκπαιδευτικής φύσεως εις τα ματς του Δικεφάλου. Μπλάνκο κικς ας!

    @sportgay: αγαπητέ άγνωστε, πάρτε αγκαζέ τον κουμπάρο σας, φέρτε και τα διαρκείας σας και σας υπόσχομαι να φέρω τις φίλες μου. Καλό ντιλ, ε;;;

    @navigator: hombre! es de puta madre! Βουρ για το νταμπλ!

    @so_far: κλισέ αυτό που θα πω, αλλά το Λουα Λούα κάνει ρίμα με το Καλούα. Χικ λοιπόν!!!

    @ttalou: οέ, οέ! Πρέπει να βρω ένα σικάτο κασκώλ της ομάδας. Καμιά σύμβουλη επί τούτου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @malamas: αγαπητέ φίλε, προσοχή! Ετσι την πατήσαμε κι εμείς κάποτε με τον τραγουδιάρη πρόεδρο ΛΕΠΑ. Καλύτερα να τραγουδάς, παρά να διοικείς...

    @polsemannen: φίλτατε γκασταρμπάιντερ, αρίμπα! Τίποτα τίποτα δεν μας σταματά! θα τους πάρουμε στο κατόπι μέχρι την Μπουργκίνα Φάσο!

    @bitch girl: Ο νέος είναι εξαιρετικός! Οταν με το καλό ανηφορίσετε προς Αθήνα, να κανονίσουμε ένα γηπεδάκι!

    @tinkerbell: καλό μου παιδί, πάντα με συγκινούσαν τα ζητήματα της καρδιάς! Ταχύρυθμα μαθήματα ισπανικών λοιπόν, περί ταγκό δεν θα μιλήσω γιατί το αγόρι δεν μου φαίνεται τέτοιος ντεμοντέ τύπος και μετά γραμμή για τις κιτρινόμαυρες προπονήσεις με καυτά σορτσάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 'Χανει οπαδους ο Μπέος
    Απ του Ισμαελ το πέος.'
    Η κιτρινινομαυρη οικογενεια σε υποδεχεται με ποιηση επιπεδου Καβαφη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @toni venieri: καλώς σας βρήκα, πχοιοτικέ κιτρινόμαυρε ποιητή μου!

    @sigmataf: κούκου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή