
Κάτι που δεν σας έχω πει τόσο καιρό τώρα είναι ότι τα Χριστούγεννα τέλειωσα τα σεμινάρια της κηροπλαστικής. Α, ναι, η Πασταφλώρα εκτός από το καθημερινό κουπί στη γαλέρα, το μπριτζ και τα φιλανθρωπικά τέια, όποτε βρίσκει χρόνο φτιάχνει τα μικρά της «αριστουργήματα». Μη φανταστείτε ότι είναι τίποτα σπουδαίο, απλά στα μάτια του μαθητευόμενου «καλλιτέχνη» φαντάζουν τα πιο ωραία κεριά του πλανήτη.
Και να που τα «αριστουργήματα» θα εκτεθούν τον Ιούνιο στο χώρο της σχολής, μαζί με τα έργα και των υπόλοιπων καλλιτεχνικών εργαστηρίων. Η δασκάλα μας συμβούλευσε να μην εκθέσουμε ανώνυμα, αλλά τα κεριά μας να έχουν … ονοματεπώνυμο. Έτσι λοιπόν πρέπει να βρεθεί ένα ωραίο όνομα για να μπει στην ετικέτα. Μέχρι στιγμής έχει πέσει η ιδέα να τα πούμε τα Κεριά της Πασταφλώρας (κάτι σαν το Σουβλάκι της Λωξάντρας ένα πράγμα). Έχει κανείς καμιά άλλη πρόταση; Όλες οι ιδέες θα τεθούν σε ψηφοφορία και ο τυχερός θα ανταμειφθεί με κεριά, βεβαίως βεβαίως!




