Παρασκευή 23 Μαρτίου 2007

Με λένε Πασταφλώρα και έβλεπα τα σίριαλ του Παπακαλιάτη.


Ναι, ναι αυτή η συντριπτική ομολογία ανήκει σε ένα πρώην μέλος των Ανώνυμων Παπακαλιατικών που πλέον βρίσκεται σε φάση πλήρους αποθεραπείας. Ήταν μια σκοτεινή περίοδος της ζωής μου τότε που το «Να με προσέχεις» είχε γίνει το κέντρο του ψυχαγωγικού μου σύμπαντος. Αν θυμάστε (αλλά γιατί να θυμάστε;) πρόκειται για εκείνο το σίριαλ – υπερπαραγωγή με τα τρέντι απροσάρμοστα ΒουΠου που ζούσαν σε καραχλιδάτη βίλα στο Ψυχικό δίπλα στη Σχολή Μωραΐτη (είδατε τι σημασία δίνει στη λεπτομέρεια ο τηλεψυχάκιας;), περιφέροντας τις συναισθηματικές τους ανισορροπίες στα υποφωτισμένα μπαρς και κλαμπς του λεκανοπεδίου. Το μόνο που έλειπε από την όλη ιστορία ήταν ο Ινδός μπάτλερ να σερβίρει φιλετάκια μπουργκινιόν στα κακομαθημένα δίπλα στην πισίνα (σπαρταριστό φλας μπακ από το παρελθόν, άσχετο). Τώρα γιατί έκατσα και έγραψα αυτό το ποστ, δεν έχω ιδέα. Φταίει η άνοιξη, τα υπερόπλα Τέσλα, η επάνοδος του Καφουρούτσου, η θαυματουργική ανακάλυψη του blog του Estarian και οι αποκαλύψεις για το παπαροκάδικο παρελθόν του Zaphod, θα σας γελάσω. Απλά έτσι μου’ρθε και το έγραψα. Αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια!

9 σχόλια:

  1. Δεν το έχω δει το σήριαλ Πασταφλώρα μου, αλλά μην ανησυχείς. Υπάρχουν και χειρότερα.
    Παλιά είχα εθιστεί στις λατινοαμερικάνικες σαπουνόπερες. Τι τη Ρεγγίνα στη χασιέντα της, τι τη φτωχή-τυφλή-κουφή αλλά πανέμορφη Εσμεράλντα, τι τη Μαρία Λουθ που την είχαν αλλάξει με μια άλλη όταν ήτανε μωρό, ακόμα και τις σαπουνόπερες με κείνη την κοντόχοντρη Μεξικάνα έβλεπα...
    Παρ' όλ' αυτά, βγήκε και κάτι καλό από κείνη την περίοδο. Σχεδόν έμαθα ισπανικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @3parties a day: ξέρω ότι μπορεί να σε αφήσει άναυδη αυτό που θα σου πω: έχω μεταφράσει πάρα πολλά τέτοια ισπανόφωνα σίριαλ για την τηλεόραση! μάλλον από εκείνες τις εποχές άρχισε να με πιάνει αυτή η άρνηση για την TV...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη, αλλά το "Ροζαλίντα" υπήρξε πολύ καλύτερο από του Παπα-χ-αλιάτη.

    :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το επόμενο level ήταν φώσκΩλος αλλά φαίνεται ότι στο τσαφ το απέφυγες... εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ορίστε,δεν έχουμε Παπακαλιάτη και πάει η καλύτερη κωμωδία της ελληνικής τηλεόρασης.Δηλώνω φαν.!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @desposini: Παπαχαλιάτης;;; Καλόοοο!
    @erwtas: είπαμε είμαστε τρασάδες, αλλά στην περίπτωση του Φωσκολου λες ΗΜΑΡΤΟΝ!
    @cherry: αχ, πάνε οι καλές εποχές της ελληνικής τηλεόρασης. Να επέμβει ο Αρχιεπίσκοπος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα!!!!!!
    Ευτυχώς που έχω 4 μάτια!!!
    :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Προβλέπω μετά από την κασκαρίκα που του έκανα να με κράξει ασύστολα ο Zaphod. Ή ακόμα χειρότερα, να μου φάει ό,τι θηλυκό κοιτάξει στην γενικότερη κατεύθυνσή μου για τα επόμενα 28 χρόνια.. κοινώς, τη γαμήσαμε.
    Οσο για τον Παπαμαλάκα, τον έχω περάσει γεννεές 14 στο βλογι μου..τον αχρείο. Τον ατάλαντο. Τον κλέφτη.
    Φοιτητής άφραγκος με ρετιρέ-γπηπεδο στον Υμηττό με 16 plasma μέσα.. αχρείε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. zaphod: φίλτατε επιτρέψτε μου να σας αποκαλώ πλέον "γέροντα". Διότι ναι, σας βγήκε όντως το όνομα, δεν σας σώζει πλέον ούτε το Τρίτο Μάτι, ούτε οι κοσμόσφαιρες, ούτε τα τεριρέμ, ούτε ο Πούτιν ο ίδιος!

    @estarian: Δατς γουατ φρεντς αρ φορ, αγαπητέ! Πρέπει να μάθετε να ζείτε με την απολλώνεια ομορφιά του φίλου σας. Όσο για τον Παπαχαλιάτη, νομίζω τα σενάρια του θα διακρινόσαντε σε φεστιβάλ Φλώρικης - Βουπούδικης Επιστημονικής Φαντασίας. Τα σέβη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή