Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Υπέροχα πλάσματα



Και ξαφνικά ανοίγοντας μετά από μήνες την τηλεόραση πέφτεις σε ένα σίριαλ που περιγράφει κανονικότατα τη ζωή σου. Και αρχίζεις να χοροπηδάς φωνάζοντας «Δεν το πιστεύω! Δεν το πιστεύω! Αυτή είμαι γω, κι όλοι εκείνοι είναι οι φίλοι μου!» Έκτοτε κολλάς για τα καλά με τα Υπέροχα Πλάσματα και περιμένεις πώς και πώς τις Τρίτες για να δεις το Μητσάκι να ξυπνάει χρέπι στις 12 το μεσημέρι και να μουρμουράει με κατεστραμμένη φωνή απ’ τα τσιγάρα «Δεν ξαναπίνω μεσοβδόμαδα».
Φέρνεις στο μυαλό σου τις εποχές εκείνες που στις φλέβες σου κυλούσε μόνιμα Jose Cuervo, τότε που δεν μπορούσες να ξυπνήσεις για να πας στη δουλειά γιατί το προηγούμενο βράδυ έτρεχες σε διάφορα απίθανα μαγαζιά όπου έβαζαν μουσική οι φίλοι σου ντυμένοι King Kong... Το πιο ωραίο όμως στα Υπέροχα Πλάσματα είναι οι συζητήσεις των τριών κολλητών για τα γκομενικά που σου θυμίζουν επίσης το ατέλειωτο μπλα μπλα για εκείνον τον ωραιοπαθή παλιοχαρακτήρα που έκανε την καρδιά σου φιόγκο και εσύ ως αποχαιρετιστήριο δώρο του πήγες το βιβλίο «Αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια».
Αν θέλετε να περάσετε καλά, να γελάσετε και κυρίως να παρακολουθήσετε νορμάλ ανθρώπους και νορμάλ διαλόγους με μουσική υπόκρουση το πιο φεύγα σάουντρακ της ελληνικής τηλεόρασης, συντονιστείτε στα Υπέροχα Πλάσματα!

5 σχόλια:

  1. Ε λοιπόν ναι...θα δω και σήριαλ...

    τόση εμπιστοσύνη σου έχω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το μονο σίριαλ που βλέπω εφέτος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. κ.Pastaflor, είναι μάλλον η μοναδική σειρά που έτυχε να πέσω πάνω της και να αιχμαλωτίσει το βλέμμα μου. Είναι ακριβώς αυτό που λέτε. Κάτι από τα παλιά, τα ανέμελα και με σπασμένα τα φρένα χρόνια!

    Πάντως διακρίνω μια νοσταλγική νότα στις αναρτήσεις σας. Επιτέλους είδα το video του προηγούμενου post (χωρίς φωνή!). Δεν το θυμόμουν... Απίστευτο!

    Να δούμε τι άλλο θα ξεθάψετε και θα μας το προσφέρεται μαζί με τον Γκούτη και τα ψάρια! Πιστέψτεμε, αντίο δεν θα πώ!

    Γειά σου βρε, μου φτειάχνεις τη διάθεση :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @navigator: εκτός από την Πασταφλώρα το συνιστούν και 29 κατασκευαστές πλυντηρίων. Αυτοί ξέρουν!
    (πέραν της πλάκας συντονίσου κατά τις 10,30 - 11στον Αλφα)

    @roadartist: το μόνο σίριαλ που έχω δει τα 6-7 τελευταία χρόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @radio marconi: κύριε ραδιοπειρατή μου, είναι χαρά μου να φτιάχνω τη διάθεση των άλλων! Όντως η έκφραση "σπασμένα τα φρένα" περιγράφει απόλυτα τις φάσεις που περάσαμε. Και πράγματι η διάθεση είναι νοσταλγική, λέτε να φταίει κανένας ανάδρομος πλανήτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή