Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Ζωζώ, θα είμαι κι εγώ εκεί!


Μπορεί η ιστοσαλονίστ να μην έχει συνέλθει ακόμα από την άφατη θλίψη για τη διάλυση των Scorpions, πλην όμως, ένα σημαντικό καλλιτεχνικό γεγονός έρχεται να την βγάλει από το πένθος. Με αφορμή λοιπόν τη μεγάλη συναυλία που διοργανώνεται στις 9 Φεβρουαρίου για τη Ρένα Βλαχοπούλου το ιστοσαλόν καλεί σε αγωνιστική πανστρατιά. Διότι τη βραδιά εκείνη στο θέατρο Badminton θα είναι γκεστ σταρ η λατρεμένη Ζωζώ Σαπουντζάκη, σε ένα πρόγραμμα με τη συνοδεία Φιλαρμονικής και με την παρουσία της αειθαλούς Κλειούς Δενάρδου. Είμαι ενθουσιασμένη!

12 σχόλια:

  1. εγώ λέω να ράψω το στόμα μου...


    (η φωτό είναι που λέμε φωτ. αρχείου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αληθεια την εχει δει κανεις απο κοντα; γιατι και μονο το γεγονος οτι ζει ακουγεται σαν urban legend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θεέ μου, το καλλιτερότερο δώρο για τα γενέθλια μου. Δεν είναι τυχαίο που διάλεξαν αυτή τη μέρα!!! Νοερά θα είμαι εκεί.
    Λες να το δείξει και η τηλεόραση; Να προγραμματίσω το ρικόρντερ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Άρα η ερώτηση δεν είναι: ζεί η Ζωζώ;
    Η σωστή ερώτηση είναι: ΑΚΟΜΑ ζεί η Ζωζώ;
    Και γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @θηλαστικό: επιτέλους, μια εξαιρετική ευκαιρία για να επισκεφθούμε το ατελιέ του Βασίλειου Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @apos: συλλεκτική! Και άνευ φωτοσοπ!
    (εσείς να τα αφήσετε τα ραφτικά και να πιάσετε κανένα σίδερο!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @man about town: και όμως είναι υπαρκτό πρόσωπο. Ονειρο ζωής μου είναι να φωτογραφηθώ στην ομώνυμη οδό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @mariw: είναι καρμικό! Θα σας χαρίσω εισιτήριο VIP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @τανιλα: μεταφυσικές οι ερωτήσεις σας. Απευθυνθείτε καλύτερα στη Ρούλα Κομνηνού με το κληρονομικό χάρισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή