Δευτέρα 5 Μαρτίου 2007
Καλλιτεχνικά ζαβαρακατρανέμια
Ας πούμε ότι επισκέπτεσθε μια εικαστική έκθεση. Και διαβάζετε, στο σημείωμα του επιμελητή, τα όσα χαριτωμένα ακολουθούν σχετικά με τον καλλιτέχνη:
«Οι μορφές του αποκαλυπτόμενες μέσα από μια εσωτερική μετάπλαση κυκλοφορούν σε ένα χωροχρονικό διάστημα (ως εδώ πάμε καλά-από δω και κάτω αρχίζουν τα γλέντια)
Που ακεραιώνει τη στιγμιοτυπική τους σχετικότητα χωρίς να αποστερεί την αναμυθοποιητική διαστολή (!!!)
Ακεραιώνει; Στιγμιοτυπική σχετικότητα; Αναμυθοποιητική διαστολή; Με το μπαρδόν δηλαδή αλλά τι εννοεί ο ποιητής; Και σε ποιους απευθύνεται; Στην Ελένη Γλυκατζή Αρβελέρ προσωπικά; Στους επίγονους του Κορνήλιου Καστοριάδη; Στον Κώστα Ζουράρι; Στον Μοέμπιους Παχατουρίδη, μεγάλη η χάρη του; Και επιτέλους, τι σημαίνουν αυτά τα καλλιτεχνικά ζαβαρακατρανέμια; Άντε τώρα να μην του ακεραιώσω κι εγώ του "ποιητή" τη στιγμιοτυπική του αναμυθοποιητική διαστολή!
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Ειναι σαν τις προεκλογικές ομιλίες του Ανδρέα Παπανδρέου,λες πολλά ακαταλαβίστικα και όποιον πάρει ο Χάρος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή η τέχνη δεν λεω αλλά οι ταμπελίστες καμιά φορά είναι πιο ακαταλαβιστικές απο τα 'έργα'.
Έλεος! Έχουν ξεφύγει οι άνθρωποι!
ΑπάντησηΔιαγραφήχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤρελό γέλιο ρε 'συ!!!!!
θεϊκό!!!!!
Αναμυθοποιητική;
ΑπάντησηΔιαγραφήμπουχαχα
Ακεραιώνει μάλιστα. Άρα, ανασυγκροτεί το κατακερματισμένο μερικό σε ολότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτιγμιοτυπική σχετικότητα, σωστά. Γι΄αυτό είχε κατακερματιστεί η προηγούμενη ολότητα -λόγω του πεπερασμένου της στιγμής. Λόγω της θέασης του αντικειμένου δυναμικά και σε κίνηση, θα μπορούσαμε να πούμε.
Αναμυθοποιητική διαστολή, εδώ είμαστε. Διότι ο καλλιτέχνης, στην προσπάθεια ανασυγκρότησης της κατακερματισμένης ολότητας που λέγαμε παραπάνω (γιατί κατακερματίστηκε; το είπαμε, δεν πρόσεχες; λόγω του πεπερασμένου και, δικαιούμαι να προσθέσω, του φευγαλέου της στιγμής), στην προσπάθειά του αυτή λοιπόν επαναφέρει το όλον στις πραγματικές του διαστάσεις αναμοχλεύοντας τη μυθική του διάσταση και, άρα, διαστέλλοντάς το. Γιατί κάθε καινούργια μυθοπλασία εμπεριέχει την αρχική μορφή μεγενθυμένη μέσω της προβολής της σε αντιδιαστολή, υποθέτω.
Υ.Γ.: Πως με βρίσκεις; Έχω περάσει εγώ, πάνω από δέκα μαθήματα του Βέλτσου τι νόμισες;
@τσίουμπιου: βασικά θυμίζει πάρα πολύ πολιτικό λόγο όλου του ιδεολογικού σχεδόν φάσματος. Κάτι τέτοιες ασυναρτησίες λένε και οι άλλοι τους κοιτάνε σαν χάνοι από κάτω και τους θεωρούν και "μορφωμένους".
ΑπάντησηΔιαγραφή@βροχοποιός: έχουν παραξεφύγει θα έλεγα. ειδικότερα σε μια τόσο προβεβλημένη έκθεση που απευθύνεται στο ευρύ κοινό.
@έρωτας: αν κατέβεις μέσα στο Μαρτιο, θα σε πάρω να πάμε!
@numb: ω, ναι, μην τους αναμυθοποιήσω τίποτα! χαχαχα!
@μοτοσακός: ΣΜΠΑΡΑΚΟΥΑΚ!
ΑπάντησηΔιαγραφή@μοτοσακός: κάτσε, γιατί μου πήρε λίγη ώρα να συνέλθω! το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω και δεν το πιστεύω ότι υπάρχει άνθρωπος που αποκρυπτογράφησε αυτή την εικαστική γραμμική βήτα. Προσκυνώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν είδα και το έργο τέχνης έτσι; Όχι οτι θα καταλάβαινα τίποτα δηλαδή -αλλά έτσι το λέω, για να κάνω φιγούρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήOι τυχαρπαστες επικοκουλτουρε λεξεις κρυβουν την καλλιτεχνικη γυμνια του εργου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην δινεις σημασια,στριβε για κανα καφε...και ασε τους αλλους να χαβαλεδιαζουν.
Πασταφλόρ μη φοβού, σε λίγους μήνες κάνει πρεμιέρα ο Πανίσχυρος Μεγιστάνας των Νίντζα (χεχε έμαθα ινσάηντ ίνφο) και θα σου κρατήσω πρώτη θέση.
ΑπάντησηΔιαγραφή@μοτοσακός: καλό μου παιδί, αν υπήρχε διδακτορικό στη φιδεμπορική θα το είχες πάρει με άριστα!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@akis: μα μιλάμε για την έκθεση του Νταλί! στην οποία συρρέει καθημερινά κόσμος και κανείς φαντάζομαι δεν μπορεί να καταλάβει τι εννοεί το συγκεκριμένο σημείωμα, το οποίο υποτίθεται ότι είναι εκεί για να σε ενημερώσει...
@razz: πάντα καλά νέα μου φέρνεις! ανυπομονώ! μου είπαν ότι ο νίνζα παίζεται αυτή την παρασκευή στο πολυτεχνείο. έχεις ακούσει τίποτα;;;
Η πολλή κολτόρα ποτέ έβλαψε κανέναν. Δες που.χου εμένα. Γιατί, τι έχω; Δε γοστάρεις; Επειδή δηλαδής είσαι αναλφαβητίξ και δεν καταλαβαίνεις τα συμφραζόμενα, θα την πλερώνουμε πάντα εμείς οι ανιδιοτελείς διανοόμενοι; Ήμαρτον πια!
ΑπάντησηΔιαγραφή@ανιδιοτελή διανοούμενο: αναλφαβητίξ είσαι και φαίνεσαι!
ΑπάντησηΔιαγραφήμήνες γράφω, καλά δεν παω καλά. μέρες εννοούσα. όντως ναι τότε είναι η προβολή
ΑπάντησηΔιαγραφή@raz: να οργανωθούμε τότε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεγαλη πλάκα...όταν διαβάζω τέτοια μούρχεται να τους ρίξω γιαούρτι...σε πήλινο ..να τους κάνει και ζημιά ...τα νούμερα.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ..... φίλε /η τσίουμπίου.....
ο Ακης μίλαγε έτσι.....όχι ο Αντρέας
@nana: νανά μου, θυμάσαι το κοτσανολόγιο που είχαμε όταν πηγαίναμε σχολείο;; λέω να φτιάξω την εξελιγμένη του μορφή και να μαζέψω όλα αυτά τα απίθανα τσιτάτα σε έναν πολυτελή τόμο με τον τίτλο "Τα καλιαρντά της εικαστικής Μπαρουφολογίας".
ΑπάντησηΔιαγραφήόσο για τον Άκη συμφωνώ απόλυτα. Ο μίστερ Τζούμπο (θα σου εξηγήσω κάποια άλλη στιγμή γιατί τον λέω έτσι) πρέπει να ανακηρυχθεί ΖΜΑΠΑ, δηλαδή Ζωντανό Μνημείο Ασύστολης Πολιτικής Ασυναρτησίας!
Μα είναι προφανές ότι ο καλλιτέχνης αντιτίθεται αντιδιαμετρικά στον σουρρεαλιστικό πατερναλισμό που λειτουργεί ως τροχοπέδη στις υποαιθερικές προτσές του στρουχτουραλιστικού προλεταριάτου, οδηγώντας έτσι το συλλογικό ασυνείδητο στο να σεχταριστεί πολυδιαστατικά, ανωρθούμενο υπό της μετατοπιστικής και μεταπλαστικής ίσως πολυμορφικότητας μιας μετα-μετα-διαμοντερνιστικής παραδοχής που ΠΡΟΦΑΝΩΣ αντιδιαστέλλεται χωροχρονικά με την σχετική υποστολή της εθνοφορμαλιστικής νομενκλατούρας των άνω Λιοσίων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΩ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
@estarian: τότε εισαι ΣΙΓΟΥΡΑ κριτικός τέχνης! ΌΛΕ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή