Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Στη Μάνη, αδερφές μου, στη Μάνη!

 Πέτρες, εκατομμύρια, δισεκατομμύρια, φανταστικομμύρια πέτρες. Μυρωδιές από θυμάρι, ξερόχορτα, συγκλονιστικά χωριά - φαντάσματα που διηγούνται τις δικές τους ιστορίες. Κρυμμένες παραλίες με κρυστάλινα νερά, βουτάς στη θάλασσα ολομόναχος και νιώθεις την απόλυτη ευτυχία να σε κατακλύζει. Και γάτες! Ένας παράδεισος από αξιολάτρευτες χνουδωτές μπαλίτσες έτοιμες να χωθούν στην αγκαλιά σου και να σου χαρίσουν τα ωραιότερα χάδια.
Καλά μου παιδιά, το ιστοσαλόν μετακόμισε για τρεις ημέρες στην αδούλωτη Μάνη, από όπου και η ανταπόκριση που διαβάζετε. Επιστροφή την Παρασκευή, με εξαιρετικά φωτογραφικά δοκουμέντα. Σι γιου λέιτερ αλιγκέιτορς!!!

11 σχόλια:

  1. Σεπτέμβρης ! ο καλύτερος μήνας διακοπών... παραλίες άδειες... όλα δικά σου...
    χωριά φαντάσματα ! ναι... φαντάσου τα τον χειμώνα !!!
    Πέρνα και από το Κρυονέρι να δεις το χωριό του P...

    φιλιά.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. νιαααααααααααααρρρρρρρρ!!!! γατούλεεες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να περάσετε όμορφα!
    Αν βρεις και τα πατρογονικά των προπαππούδων μου, τράβα μια φωτογραφία να μου στείλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αν περάσεις από Οίτυλο, δώσε φιλιά στη γιαγιά μου...

    αν περάσεις από Καστάνια, δώσε φιλιά στη γιαγιά μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @manet&mahler: υπέροχες γατούλες! Ετοιμάζω ειδική ανάρτηση, νιαρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @juanita: δεν θα με μαλώσεις που τράβηξα μόνο διάφορα... πασταφλωρικά τοπία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @prozak: στο Οίτυλο ήμασταν, χαιρέτισα κάτι γιαγιάδες, λες να;

    ΑπάντησηΔιαγραφή