Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Μπάχαλο

Ο πατέρας μου συνήθιζε να λέει ότι θα έκανα κάτι μεγάλο μια μέρα. «Έχω ένα προαίσθημα για σένα John Osbourne» μου έλεγε, αφού είχε κατεβάσει μερικές μπύρες. «Εσύ ή θα κάνεις κάτι πολύ σπουδαίο ή θα πας φυλακή». Κι είχε δίκιο ο γέρος μου. Βρέθηκα στη φυλακή πριν τα δέκατα όγδοά μου γενέθλια... .
Η ζωή ως γνωστόν είναι γεμάτη -όχι πάντα ευχάριστες- εκπλήξεις και αναπάντεχες ανατροπές. Γεγονός το οποίο διαπίστωσα την Πέμπτη το βράδυ στην "καταραμένη" πλατεία Κοτζιά. Δια τούτο και το ιστοσαλόν αφιερώνει το War Pigs σε όσους κατάντησαν αυτή την πόλη σε τούτο το θλιβερό, ανομολόγητο μπάχαλο... Και για τους μουσικόφιλους αναγνώστες, ο εξωφρενικά ταραχώδης βίος του επιζήσαντα Ozzy κυκλοφορεί και στα ελληνικά από τις εκδόσεις Zoobus.

10 σχόλια:

  1. Ε, κι από τον Ozzy ας πάμε (ας πούμε) εδώ

    http://www.youtube.com/watch?v=EjeArbJCkcY&feature=player_embedded

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τι συνέβη όμως; τι διαπίστωσες; θα το μάθουμε ποτέ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @kat: πάτα πάνω στο "θλιβερό ανομολόγητο μπάχαλο" και θα δεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κι εμένα ο μπάρμπας μου ο Ιωάννης ΣΤ' τα ίδια μου είχε πει: "εσύ ή θα γίνεις αυτοκράτωρ ή μπλόγκερ".
    Και είχε δίκιο ο γέρος. Πριν από τα 663α γενέθλιά μου βρέθηκα με μπλογκ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μία φτικτή πραγματικότητα που γεμίζει με θλιψη τις καρδιές. Πώς και πότε θα σταματήσουμε να είμαστε απάνθρωποι ως κοινωνία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σερί μην ανησυχείτε! Μόλις το real estate αγοράσει τα πάντα σε εξευτελιστικές τιμές το Κέντρο θα ξαναγίνει Ομορφιά!

    Αν μη τι άλλο ο καπιταλισμός είναι συνεπής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @μεγαλειότατος: τελικώς ο υψηλός σας συγγενής διέθετε και το κληρονομικόν χάρισμα, αλά Ρούλα Κομνηνου. Δηλώνω βαθύτατα εντυπωσιασμένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @petrokeraso: το χειρότερο δεν ήταν οι άνθρωποι που σουτάρανε πρέζα στην πλατεία, αλλά όσοι σε απόσταση αναπνοής έπιναν ανέμελοι τα ποτά τους λες και δεν έτρεχε μία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @αβάδιστη: Σερί, πόσο δίκιο έχετε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή