Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Μία σικ δήλωση

«Οι πιο καλοντυμένες της Αθήνας που υπήρξαν ανέκαθεν καλοντυμένες, αιώνες τώρα δηλαδή, είναι παγωμένες και είναι κολώνες, είναι οι Καρυάτιδες. Καμία άλλη δε βάζω στην σικ θέση που βάζω αυτές», δήλωσε προσφάτως ο λατρεμένος Λάκης Γαβαλάς.
Κατόπιν τούτου, το ιστοσαλόν σας παρουσιάζει την εξέλιξη των σικ κορασίδων μέσα από το πρίσμα της πχοιοτικής νεοελληνικής αρχαιοπρέπειας... Θενκς γκοντ, ο εν λόγω αρχαιολάτρης απόδημος δεν ψηφίζει στο Δήμο Αθηναίων!

17 σχόλια:

  1. Ικτίνος ο Παράσχος!

    Τις καλημέρες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θενκς γκοντ, επίσης που δεν είναι και δήμαρχος Αθηναίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα καλύτερα ελληνικά τεμάχια είναι εις την Αμέρικαν: τελικώς όντως η Ελλάς σκοτώνει τα τέκνα της (και αντιστρόφως: τα τέκνα σκοτώνουν την Ελλάδα).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @παράλληλος: Χα! Αν και Ικτινος ακολουθεί το ... καλλικρατικό πνεύμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @apos: γιατί, βλέπεις καμία διαφορά στη μενταλιτέ;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @μεγαλειότατος: θενκς γκοντ μια Ολυμπία Ντουκάκις πάντα μας ξελασπώνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φλωράνς σας έχω πει πως όταν συνεντευξίασα το Λάκη για το βαρυσήμαντο άρθρο Τάσεις στα νυφικά για την Ανοικη του 2008, είχε θαυμάσει το άουτφιτ μου, δηλώνοντας πως κάμνω εκρηκτικούς συνδυασμούς χρωμάτων?

    Ενώ αυτές οι καρυάτιδες είναι τόσο μπεεεεζζζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να το προσέξετε αγαπήτη Αβάδιστη, να το προσέξετε αυτό... εγώ στην θέση σας θα ανησυχούσα αν ο Lakis Gavalas μου έκανε θετικό σχόλιο για το ντύσιμο μου.

    Μα καλά καθρέπτη δεν έχει αυτός ο άνθρωπος σπίτι του;!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι σπίτι είναι αυτό??? έχω πέσει ξερός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @αβάδιστη: Σερί, γνωρίζετε πόσο ευλαβώ τον Λάκη, ειδικά από εκείνο το καλοκαίρι στη Μύκονο όπου εσυναπαντήθημεν εις γνωστόν κλαμπ της νήσου, δυστυχώς δίχως να γνωριστούμε. Φευ, θεωρώ ότι αν σήμερα συναντούσε την ιστοσαλονίστ θα ζητούσε αιθέρα δια να συνέλθει από το απόλυτον χύμα της εμφανίσεώς της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @happy hour: καλό μου παιδί, από τότε που ο αγαπημένος Λάκης επόζαρε στον φωτογραφικό φακό κατά τη διάρκεια ενός έξαλλου πάρτυ εις την Μύκονον φορώντας ένα σώβρακο στο κεφάλι, η ιστοσαλονίστ υποκλίθηκε εμπρός στο μεγαλείον του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @mahler: αγαπημένε, ίσως θα πρέπει να ταξιδέψετε λίγο περισσότερο εντός της Ελλάδος δια να θαυμάσετε αρχιτεκτονικούς κλώνους του παρόντος αριστουργήματος. Κλασικόν δείγμα αρχαιοπρεπής οικία η οποία κοσμεί την εξωτικήν Αιδηψόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Sweet Lord Baby Jesus!
    To δεξί μου μάτι αρχισε να πεταρίζει... Να ανησυχήσω γιατρέ μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τσ τσ τσ, ώστε συχνάζετε στην Μύκονον; Προτιμώ την Αιδηψόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @βρομιστεράκι: καλό μου παιδί, χρήζετε λουτροθεραπείας στην εξωτική Αιδηψό, παραδεχτείτε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @happy hour: τα χρόνια της έξαλλης νιότης της η ιστοσαλονίστ εσύχναζε και εχόρευε μέχρι πρωίας υπό τους ήχους εκκωφαντικών ντάμπα ντούμπα στα κλαμπς και τα μπαρς της κοσμικής νήσου, πολύ πριν ανακαλυφθεί από τα νεανικά δελτία και τους κοσμικούς μαϊνδανούς. Αυτό, βεβαίως, συνέβη έτη φωτός πριν... Και μετά ήρθεν η Αιδηψός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. TO ΜΠΛΟΓΚ ΕΙΝΑΙ ΑΘΛΙΟ,ΧΩΡΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΙΟΥΜΟΡ.

    ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ,ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ...ΕΡΧΕΤΕ Η ΩΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή