Παρασκευή 16 Ιανουαρίου 2009

Κελ χοντρομπάλ!

Η διεύθυνσις του ιστοσαλόν δηλώνει βαθύτατα σοκαρισμένη από τη φωτογραφία* του ευτραφούς κυρίου που ακολουθεί.



Θα μου πείτε, ε, και τι έγινε, μερικά κιλάκια παραπάνω έχει ο μετρ, πού είναι το πρόβλημα; Μάλλον το πρόβλημα το έχει η τσιφ χαιρστάιλιστ η οποία βλέπει ότι μεγαλώνει κι αυτή μαζί με ένα νεανικό είδωλο...


Τι ανελέητοι που είναι ώρες-ώρες ο χρόνος και η ζυγαριά... Σοκολατάκια τέρμα από σήμερα!

*η φωτό είναι ευγενές δάνειο από το troktiko

22 σχόλια:

  1. Ο Jesus και ο Christ!!!
    Όχι μόνο τα σοκολατάκια, αλλά και το ψωμία κομμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. santisima maria de buen ayre!!
    πλάκα με κάνεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγώ πάλι αν σου πω ότι προτιμώ την βερσιόν στην πρώτη φωτογραφία εσύ τι θα μου απαντήσεις; Έδω σ' έχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πασταφλόρα

    Βάλε καμιά ωραία φωτογραφία καμιάς ωραίας γυναίκας κλπ. Όχι τέτοια πράματα βόι τζορτζ, αυτά τρομάζουνε τον κόσμο.

    Άλμπουμ του μήνα (παλιό είναι): Medwyn Goodall - The Sorcerer's Daughter.

    Άλμπουμ της δεκαετίας - Brian Crain - Sienna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικα οι κοκες παχαινουν.
    τελος!
    Καλημερες φρικαρισμενές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @confused: άστα, άστα, υπάρχουν φορές που ο χρόνος και οι καταχρήσεις είναι αδυσώπητοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @apos: no te tomo el pelo, hombre!
    Απιστευτουάρ, έτσι;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @lena: αγαπητή βοηθέ πιστολακίου, περί ορέξεως... φουά γκρα! Απλά σε εμάς τους πουρέιτζερς κάτι τέτοιες φωτό μας θυμίζουν πώς περνάει ο καιρός και τι αφήνει πίσω του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εεεεεεε!!!! να μιλάμε Ελληνικά παρακαλώ... εμείς οι φτωχές κομμωτριούλες, με έναν κουτσομισθό, που να παρακολουθήσουμε μαθήματα Ισπανικών; (είμαι και κοτσομπόλα και θέλω να τα ξέρω όλα!!)
    Κούκλος ο Μπόι!!! Τα έξτρα κιλά είναι δέιγμα καλοπέρασης!!! Άσε που δεν μου άρεσε και το βγαλμένο φρίδι!
    Γούτσου γούτσου!!!
    Υ.Γ. ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΟΝΤΡΟΥΛΑΚΗΔΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @lefteris: αγαπητέ Λευτέρη, γουέλκαμ. Aν και μουσικά ανήκω στο στρατόπεδο των βαβουριάρηδων, έχω και κάποιες chill out εκλάμψεις όπως αυτή που ανήκει στη μεγάλη μου αδυναμία που ακούει στο όνομα william orbit. Για τσεκ διζ άουτ:
    http://www.youtube.com/watch?v=GQudjuAhNR4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @aunt donna: ε, ναι! Παραπαχαίνουν θα έλεγα! Αυτό που λείπει από τη φωτό του Τζορτζ είναι ένα μενίρ στην πλάτη αλά Οβελίξ.
    (θείτσα, μην μου φρικάρεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @manetarious: αγαπητή βοηθέ πιστολακίου και γκουρμέ καταπατήτρια, έχετε δίκιο. Ως εργοδοσία οφείλω να αυτομαστιγωθώ για τους χαμηλούς μισθοί και την ελλειπή ασφάλιση.
    Όπως προείπα και στην έτερη βοηθό, αυτό που σοκάρει την τσιφ χαίρ στάιλιστ είναι τα αποκαϊδια που αφήνει πίσω ο χρόνος...
    (η μετάφραση των παραπάνω ισπανικών έχει ως εξής: δεν σε δουλεύω, άνθρωπε!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μανιταράκι, επιβεβαιώνω το ορθόν της μετάφρασης του ισπανικού. Είναι πλέον προφανές ότι η εργοδότρια μαθαίνει ισπανικά και αι βοηθοί πιστολακίου μένουν αμόρφωται, δίχως ελπίδα να παντρευτούν τον Guillermo που έχει μια τεράστια Χασιέντα (hacienda) στη ζούγκλα τσι Κολομβίας (και 'έμπορο' τον λες τον Guillermo).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. έχω μείνει σπίτσλεσ!!!
    Πού είσαι νιότη που 'λεγες πως θα γινόσουν άλλος(άλλη)!!!
    έχω πάθει ΣΟΚ λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ό μαι γκόντ!
    Κι εγώ έτσι έχω γίνει μετά από οχτακόσια τριανταδύο μελομακάρονα, τριακόσιους σαράντα κουραμπιέδες και τέσσερις βασιλόπιτες.
    (όλα εδώ πληρώνονται)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @apos: hace mucho tiempo que traducia culebrones para (o por?) la television griega. Ahora no me acuerdo casi nada... Que barbaridad!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @κόκκινο μπαλόνι: καλό μου παιδί, σπίτσλες παραμένω κι εγώ. Στην ουσία δεν μπορώ να το πιστέψω... Μα τέτοια αλλαγή;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @trip: μανούλααααααα, καταναλώσαμε ακριβώς τις ίδιες ποσότητες γλυκών πυρομαχικών στη διάρκεια των γιορτών. Και μετά από αυτή την κρεπάλη, τι;;;;;;;;;;;
    (πρέπει να αρχίσω και πάλι επειγόντως πιλάτες, αλλά ακόμα σέρνομαι, γκρρρρρρρ. στο μεταξύ τσακίζω τα σοκολατάκια και τα κρασιά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Δεν έχω φάει ποτέ φουά γκρα. Θα πω στη γιατρό να το συμπεριλάβει στο πρόγραμμά μου και να συμφάγωμεν μια όμορφη εσπέρα υπό τους ήχους των κυμβάλων!


    Τόινγκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν ειμαστε καλα! Ο Μποϊ ειναι αυτος; Πλακα με κανεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @lena: αγαπητή βοηθέ πιστολακίου δεν χάνετε και τίποτα που δεν έχετε φάει το γκουρμέ αυτό τζιτζιμπλόνι. Κάτι τέτοιες εξτραβαγκάτζες καταναλώνουν οι Γάλλοι φίλοι μας, αλλά εμείς ως Βαλκάνιοι θα προτιμήσουμε τα σύγκλινα, τα τσίπουρα και τα λουκάνικα με πράσο μετά κυμβάλων ή άνευ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @despoinarion: και όμως! Αυτός είναι! Το καρατσέκαρα και μετά το έριξα στα υπογλώσσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή