Δευτέρα 4 Φεβρουαρίου 2008

Η Βουλή γίνεται σικ

«Όταν είμαι στο Κοινοβούλιο, είμαι κριτικός με τον τρόπο που γίνεται η συζήτηση. Χρησιμοποιώ την έκφραση ‘μαυσωλείο νεκρού λόγου’. Συχνά οι βουλευτές μου θυμίζουνε πεθαμενατζήδες με τον τρόπο που ντύνονται και συμπεριφέρονται. Διερωτώμαι, αν εγώ πήγαινα με μια στολή Κρητικού ή μια καραγκούνα θα ήταν προβοκάτσια ή θα πρόσδιδα λίγη φαντασία στο σκοτεινό αυτό χώρο».
Μια χαρά τα λέει ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ -φτου-και-βγαίνω- Περικλής Κοροβέσης. Κι επειδή αυτό το μπλογκ επανειλημμένα έχει εκφρασθεί υπέρ του σικ, έχει να προτείνει κάποιες ευφάνταστες στυλιστικές προτάσεις για τους 300 φωστήρες του «Μπαρ το Ναυάγιο».

Μπορούν ας πούμε να ντυθούν Μπάτμαν...



Ή ζεν πρεμιέ...



Ή να προσθέσουν μια νότα ανεμελιάς στις κοινοβουλευτικές τους εμφανίσεις...



Και για να μην μείνουν και οι κυρίες παραπονεμένες...

9 σχόλια:

  1. Ο Μπάτμαν το χρυσό μου, έχει χτυπήσει και τα γονατάκια του από την προσπάθεια να πετάξει! Μπορεί να τον βαραίνει το μουστάκι!
    Βλέπω όμως ότι στιλιστικά έχετε προσέξει πολύ τις κυρίες!

    (Μπορεί το ΣΚ να εξαφανίζομαι, αλλά από Δευτέρα, εμπρός καλά μου δάχτυλα!)

    Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είσαι καταπληκτική Θεία Πάστα Φλώρα.
    Θα ήθελα να γίνω βουλευτής μόνο και μόνο για να ντυθώ σαν την κυρία της εικόνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @radio marconi: κύριε ραδιοπειρατή μου, ο μπάτμαν είναι όλα τα λεφτά. Φανταστείτε λοιπόν τους 300 ντυμένους με αυτή την εξαιρετική ιδιοκατασκευή να παρελαύνουν στις εθνικές επετείους. Εξαιρετίκ έχω να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @lena_zip: καλό μου παιδί, εγώ πάλι θα ήθελα να ντυνόμουν πάντα όπως η κυρία της φωτογραφίας, η οποία παρεμπιπτόντως ονομάζεται Κάρμεν Μιράντα. Και πάνω από όλα θα ήθελα να φοράω σε καθημερινή βάση τη φρουτιέρα που έχει κοτσάρει για καπέλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μα ακριβώς γι' αυτό σε πάω και σε σέβομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπημένη φίλη,

    Μετά τούτου σας του ποστίου και ένεκα της ιδιότητός σας ως προσωπικής μου Μπιρσίμ, σκοπεύω να υιοθετήσω το λουκ τσικίτα μόλις ανοίξει ο καιρός.

    Αν μη τί άλλο είναι ιδιαίτερο,
    Σουσού
    Υπουργός Φλαντζοκυβερνήσεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Lena_zip: :-)!

    @christophorus: δεκάδες σαχλά μέιλ καθημερινώς, σεβάσμιε γέροντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @σουσού: λατρεμένη φίλη, γνωρίζω εξαιρετικήν μοδίστραν η οποία μπορεί να ράψει ουχί μόνον την Τσικίτα, την Μπονίτα και την Dole επάνω μας, αλλά και ολόκληρον την Φρουτοπίαν. Λέω να ντυθώ Αιμίλιος ο Μήλο, θα ακολουθήσετε, πολυαγαπημένη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή