Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2007

Αγωνιώδη υπαρξιακά ερωτήματα...



Είναι στιγμές που σταματάει ο νους σου μπροστά στα μεγάλα και αγωνιώδη υπαρξιακά ερωτήματα.
Κιθαρίστας ή ντράμερ;
Γύρος ή καλαμάκι;
Αδερφές Μπρόγερ ή Αδερφοί Κατσάμπα;
Δρ. Φλάντζας ή χάος;

Και εκεί που νομίζεις ότι έχεις καταφέρει να απαντήσεις στα βασανιστικά αυτά διλήμματα, έρχεται ένας υποψιασμένος εστιάτορας να θέσει το ένα, το μέγιστο, το απόλυτο ερώτημα:
Γοργόνα ή πούλμαν;
Καλά μου παιδιά, δεν σας κρύβω ότι από τη στιγμή που διάβασα αυτή την ταμπέλα δεν τρώω, δεν κοιμάμαι, δεν ποτίζω τις σπάνιες φινλανδικές μπιγκόνιες μου... Πρέπει να βρω την απάντηση! Τώρα!

18 σχόλια:

  1. pool man δαγκωτό ξέρετε σαν αυτούς στις ταινίες μαυρισμένους, φέτες και επιρρεπείς στις ακολασίες χε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πούλμαν, πούλμαν!
    Τι κερδίζω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @stefanos: ντοντ πάνικ! ντοντ!

    @bitch girl: ω, μα ναι, νέοι ορίζοντες ανοίγονται εάν πρόκειται για τη συμπαθή αυτή κατηγορία λουομένων. αν και στην pool στην οποία συχνάζω σχεδόν καθημερινά ο man πληθυσμός έχει μέσο όρο τα 65. παλιοζωή!

    @yoreekas: τι κερδίζεις; μα φυσικά τη ΓΟΡΓΟΝΑ! άντε και σε καλή μεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ρώτα αυτόν :

    http://www.youtube.com/watch?v=x-cv8c-NMNk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγώ θα αποφύγω τα ψευτοδιλήμματα! Μπορώ να πάρω τα φρέσκα ψάρια και να φύγω; Θα πω κι ευχαριστώ!

    Εγώ, η κουτσή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ως οικογένεια βιώνουμε ένα σχετικό δράμα και όχι δίλημμα, εξ ου και απαντώ γοργόνα...
    Από την άλλη εγώ έχω άλλο δίλημμα αυτό τον καιρό: macbook ή πρέσα σιδερώματος;
    Καλή μέρα και στους δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. και απαντώ με την αιώνια σταθερά του σύμπαντος: Άλλο Βόλεϊ, άλλο Κόλεϊ κι άλλο τρόλλεϋ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χτυπάω το κεφάλι μου να θυμηθώ πού έχει πάρει το μάτι μου την εξαίσια αυτή πινακίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιδού η απάντηση στο βασανιστικό ερώτημα.Η φράση δεν είναι ερωτηματική, δεν θέτει δίλημμα δηλαδή.Σου λέει ότι είσαι στην ταβέρνα Γοργόνα που βρίσκεται δίπλα στην στάση λεωφορείων ,γι'αυτό και οι περισσότεροι λένε το μέρος "πούλμαν"(πούλμαν=υπεραστικό λεωφορείο).Βρίσκεται κάπου στη Βουρβουρού,στο δεύτερο πόδι της Χαλκιδικής και θα'θελα να'μουν εκει(δις και τραγουδιστά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πού τα βρίσκεις βρε Πασταφλώρα μου αυτά τα πεντανόστιμα; Άμα είναι ο άνθρωπος ανοιχτομάτης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @navigator: http://www.blackman.gr/ αφιερωμένο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ. αν έχεις Windows Media Player θα ακούσεις το... φως το αληθινό!

    @highfidelity: ;-)

    @ιφιγένεια: αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια λοιπόν και κυριολεκτικά! τι έπαθε το ποδαράκι;;;

    @πρέζα tv: έλα που τώρα έχω κολλήσει στο "κιθαρίστας ή ντράμερ"! άβυσσος η ψυχή της γυναίκας!

    @νερίνα: μ' έκανες κομμάτια! αν πω πρέσα θα φάω πολλά γιαούρτια;;; (τι τραβάμε κι εμείς οι νοικοκυρές!)

    @sportgay: αγαπητέ ξένε, μόλις κερδίσατε μια γοργόνα με τέσσερις τροχούς. περάστε από τη γνωστή διεύθυνση να την παραλάβετε. (θα φοράω την πυτζάμα με τον Σνούπι!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @me:moir: αυτή η πινακίδα είναι από μόνη της τουριστική ατραξιόν!

    @μαρούλα: καλό μου παιδί, δεν έχω λόγια να σ' ευχαριστήσω! μόλις έσωσες τις αγαπημένες μου μπιγκόνιες από την καταστροφή. και φυσικά μόλις αποφάσισα που θα είναι το επόμενο ταξίδι με τον ηρωικό οικογενειακό κουβά: Βουρβουρού, γουί αρ κάμινγκ!

    @3parties: κούκου! έχω πολύ καλό δίκτυο πρακτόρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Στην Βουρβουρού ήταν, σωστά. Και είναι όντως τουριστική ατραξιόν, αν σκεφτείς οτι όλοι όσοι περνούν απο το συγκεκριμένο σημείο κοντοστέκονται είτε για να την κοιτάξουν με απορία ή για να γελάσουν (δεν έχει καμία σημασία. Είναι και αυτό μια επιτυχία, δεν μπορείς να πεις).
    Κι εγώ εκεί γύρω ήμουν τα ΣΚ που είχε καύσωνα, πώς και δεν σε πέτυχα πουθενά? (lol)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @me:moir: είναι επιτακτική ανάγκη να οργανώσουμε στον ιερό αυτό τόπο μια εκπαιδευτική - φυσιολατρική εκδρομή. συμμετοχές στο γνωστό, φιλόξενο ιμέιλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή