Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2010

Σύντομο βιογραφικό

Τι ωραία που θα ήταν αντί για τα καθιερωμένα βιογραφικά - Μπεν Χουρ να αρκούσε κάτι πιο μίνιμαλ, όπως, ας πούμε, ένα απλό CV από 10 μόνο λέξεις. Σ' αυτή την περίπτωση η ιστοσαλονίστ θα έγραφε: "Είμαι χύμα. Αλλά με γαλλικά και πιάνο".  Εύστοχο, λακωνικό, με πολύ ντιζάιν και εξαιρετικά σικ. Για να δούμε, εσείς πόσο σύντομοι μπορείτε να γίνετε. Το προσωπικό του ιστοσαλόν αναμένει εναγωνίως και τα δικά σας τηλεγραφικά βιογραφικά. Έτσι για ένα τουνόουας μπέτερ!


Υ.Γ. Αφιερωμένο εξαιρετικά στο νέο μπος που από σήμερα έρχεται να βάλει τάξη στο χάος. Welcom turist, we spik inglish. Σε λίγες μέρες θα καταλάβεις γιατί...

20 σχόλια:

  1. Πολύ ενδιαφέρουσα η πρωτοβουλία σας,ίσως προκύψει κάτι εξαιρετικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. από πάνω σαν (μαύρο) κι από κάτω σαν μπαμπάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τόσα προσόντα.. που να τα χωρέσω σε μια πρόταση; Πάω πάσο!

    υ.γ. την έχασα τη δουλειά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξέρεις ποια είμαι εγώ???

    Οχι, ε;

    Οκ Οκ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τρελλη, αδεσποτη, αλλοπαρμενη, με μαστερ, διδακτορικο κ καλους τροπους.
    προσλαμβανομαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. νέα, ωραία, αέρινη, με αγάπη στην καλτ κουλτούρα.Α, και σέξιιιιιιιιιιιι!

    το 'χω, το'χω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι η βασίλισσα των πάντων,γι αυτό κανόνισε.

    Υ.Γ ξέρω και γαλλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν δεν απαντώ, ή κοιτάζω το ταβάνι ή ταξιδεύω.

    ΥΓ Ξέρω να σιδερώνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @manetarius: είστε πια μάνα, δικαιολογείστε για όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @αβάδιστη: σας γνωρίζω από την όψη που με βια μετράει τη γη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @δοναμπέλα: συγχαρητήρια, ΣΥΛΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @κόκκινο μπαλόνι: σας αγαπώ! και δεν ξεχνώ ποιος μου έφερε το δισκοτεμάχιον του Τζων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @apos: οι γνωσεις μαγειρικής θα θεωρηθούν θεμελιωδες προσόν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @happyhour: πολύ ωραία! Βρήκα τον άνθρωπο που θα μου βάλει φθηνά τον καινούργιο νιπτήρα στο μπάνιο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ενυ ταιμ, αν σας αρέσει το συντριβανάτο λούσιμο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπορεί να το άργησα κάμποσο καιρό, αλλά το χω:
    Είμαι bubbly και stalker!

    ΑπάντησηΔιαγραφή