Πέμπτη 14 Ιανουαρίου 2010

Εξομολογήσεις

Μια συναυλία... μια απλή συναυλία .... η οποία όμως με συνταράσσει ως ιστοσαλονίστ και καλλιτέχνιδα. Διότι στη συναυλία αυτή τραγουδάει Εκείνος... ο ένας, ο μοναδικός, ο παιδικός μου έρωτας... Αγαπητοί φίλοι, ήρθε η ώρα να είμαι 100% ειλικρινής μαζί σας. Ο Τέρης Χρυσός υπήρξε η μεγάλη μου αδυναμία. Και μετά, πολύ μετά, ήρθαν οι Motorhead!
Την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου στον Πολυχώρο του Δήμου Αθηναίων ο Τέρης θα δώσει μια και μόνη συναυλία μαζί με τους Γιάννη Πετρόπουλο, Κλειώ Δενάρδου και Άντζελα Ζήλια και φιλική συμμετοχή του Δάκη. Είμαι συγκινημένη!


19 σχόλια:

  1. Aντζελα Ζήλια!!! Μον ντιεεεεε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν τον ήξερα και τον έψαχνα στο ιντερνετ και βρήκα αυτός να τραγουδάει ένα ισπανικό ρούμβα-φλαμενκο-ροκ από την δεκαετία του 70!!!
    Αυτό το τραγουδήσε το γρουπ Πακο Πακο!!! Θα ακούς το τραγουδι τους και να διαβάζεις τους στίχους!
    Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oh my... με άγγιξες με αυτή την ανάρτηση!
    Να περάσεις τέλεια και να σκίσεις και το μπλουζάκι σου αν χρειαστεί.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πήγα κι'εγώ ο άμοιρος να καταθέσω το απόλυτο ρισπέκτ μου για τον μικρόθεούλη τον Τέρρυ και τι είδαν τα απίθανα τε και ναζιάρικα ματάκια μου;;;
    Υπάρχει άτομο εδώ μέσα που ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ τον Τέρρυ;;;
    Προσεβλήθην βαθύτατα.
    Και το καταγγέλλω
    g r

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ζει ο Τέρης Χρυσός? Και τραγουδάει κι όλας? Και όλη η υπόλοιπη κομπανία επίσης? Για όνομα, διακοσίων ετών ο καθένας έφτασαν..Τι σκατά τους ταϊζανε τότε? Ορμόνες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.youtube.com/watch?v=o0gmpiv1gYY

    http://vimeo.com/6831787

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λοιπόν, έχουμε και λέμε:
    Γνωρίζω Motorhead, έχω ακουστά την Κλειώ Δενάρδου (η οποία νόμιζα ότι ήταν μια τραγουδίστρια του μεσοπολέμου, τουλάχιστον), γνωρίζω την Άντζελα Ζήλια (αθάνατος Ελληνικός κινηματογράφος) και φυσικά ξέρω τον κύριο «τσάι με λεμόνι στο μπαλκόνι» Δάκη. Τους άλλους δύο (Τέρης Χρυσός, Γιάννη Πετρόπουλο), λυπάμαι πολύ αλλά δεν τους ξέρω. Εντάξει, είμαι η ντροπή του έθνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. οχι, γιατι μου το κανετε αυτο, θα διαρρηξω τα ιματια μου, δεν προλαβαινω να παρω αεροπλανο και να ερθω. θα ειμαι ομως νοερα μαζι σας! περιμενω φωτογραφικα ντοκουμεντα απο το πρωτο μειζον εικαστικο γεγονος του εικοσιδεκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φλοράνς να πάρουμε το άκαπνο μικρό θηλαστικό και να πάμε?
    Χρειάζεται νομίζω ψυχολογική υποστήριξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @αβάδιστη:αυτά είναι της εποχής μας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @veronica: υπήρξε κάτι σαν τον Ελληνα Julio Iglesias

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @lena zip: θα σκίσω τη ρόμπα μου, ως γραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @green revenger: Να επέμβει ο Μπούκλας για να το επαναφέρει στην τάξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @θηλαστικό: στην επόμενη συναυλία. Του Αττίκ. Σας έγραψα ένα ποίημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @fevis: ΕΜένα μ'αρέσει αυτή η μεμοραμπίλια. Είμαι φαν των αδερφών Κατσάμπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @mariw: να γράψετε 100 φορές: Εκτός από τον Λέμι υπάρχει και ο Τέρης Χρυσός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @δονναμπέλα: αχ, ούτε εμείς καταφέραμε να πάμε. Το απαιτητικό βρέφος, βλέπετε, μας θέλει παρούσες... Ευελπιστώ να τους δούμε όλους αυτούς σε ένα ροκγουέιβ πάντως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @αβάδιστη: του έγραψα ποίημα. Για ψυχολογική υποστήριξη

    ΑπάντησηΔιαγραφή