Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2007

Δεν ψηφίζουμε τον πιο σέξι


Καλά μου παιδιά, θυμηθείτε:
δεν ψηφίζουμε τον πιο σέξι. Ούτε αυτόν που θα νομιμιποιήσει το αυθαίρετο του μπατζανάκη μας στο Νέο Βουτζά. Ούτε το βλαχοδήμαρχο που τσακώνεται σαν το κοκκόρι στα κανάλια. Ούτε τον τύπο που παρκάρει τον εγωισμό και την απληστία του πάνω στο πεζοδρόμιο της ζωής μας.
Στείλτε όλους αυτούς που ξεπουλάνε την αξιοπρέπειά μας, να μαζεύουν ραδίκια στη Μαλάκασα. Στείλτε τις ξανθιές που βάφουν τα νύχια τους στα έδρανα της Βουλής, στα συνοικιακά κομμωτήρια για μόνιμο μανικιούρ πεντικιούρ. Στείλτε τους πολιτικάντηδες της δεκάρας και της διαπλοκής, να τραγουδάνε πρίμο σεγόντο με τα κλαρίνα στα πανηγύρια.
Στείλτε αυτούς που πρέπει εκεί που τους αξίζει...

8 σχόλια:

  1. Συγνώμη αγαπητή -αλλά θα διαφωνήσω. Εγώ, όταν ψηφίζω, σταυρώνω ξανθιές με περιποιημένο μανικιούρ.
    Γιατί εγώ σκέφτομαι το μέλλον και προτιμώ να βλέπω τη Ράπτη με την Καϊλή να τσακώνονται στα παράθυρα (και να φαντασιώνομαι λασπομαχίες με βρεμμένα μπλουζάκια) παρά τον Αθανασάκη με τον Γιακουμάτο ας πούμε.
    Υ.Γ.: Η κοινοβουλευτική εκπροσώπηση είναι δουλειά των μοντέλων -αυτό έχω να πω εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγνώμη, αλλά η ψήφος είναι σοβαρή υπόθεση. Εκτώς αν ψηφίζετε ΦΛΑΝΤΖΑ. Αλλά θα μας τα πουν στην τηλεόραση πόσοι τον ψήφισαν; Αμφιβάλλω. Από τη τροπή τους θα τα μπαλώσουν. Η τηλεόραση είναι μαζί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. έλα και ψηφίζουμε τον πιο σέξυ (εμείς τα xx χρωμοσώματα), ε; εεεεε;;;;
    καλά, κάνω που θεωρώ σέξυ το λευκό για φέτος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αξιότιμη κυρία Πασταφλώρα:

    Αν δεν εγνωρίζοντας καλά τις πολιτικαί σας πεπειθήσεις κε την αγάπην για το κόμμαν μας θα φοβόμουνα μήπως με τα λεγόμενα σας σας δεν θα μας ψηφίζατω λόγω των ευπλαστών κοιλιακών μας, των γρανιτένιων μπράτσων μας, το τιτάνιο ύψος μας, το αγέροχο βλέμμα του αετού μας και την ροδαλήγ επιδερμίδα μας, που κάνουνε τα κορίτσια της Αρβένης να αναστενάζουν. Είς τα χέρια σας όμως νιώθω ασφάλεια.

    Ευχαριστώ δια την ψήφο σας,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προφανώς το 40-41% των έγκυρων ψήφων προτιμά να κρατήσει το χοντρό στην καρέκλα του.

    Προφανώς γουστάρουνε κι άλλο γ@μ#σ1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @motorcycle: μοτοσακέ μου, σαφώς το μανικιούρ αποτελεί απαραίτητο πολιτικό προσόν, όπως επίσης και το βαμμένο κομοδινί μαλλί στους άρρενες υποψηφίους. Σε ότι αφορά τα μοντέλα- βουλευτές, ως κοριτσάκι θα πρότεινα με τη σειρά μου ψήφο στον Sakis και στις λοιπές καλλιτεχνικές δυνάμεις! Για να αποκτήσει η Βούλη μας μια παραπάνω πχοιότητα, βρε αδερφέ!

    @olivia: είναι ένα ύπουλο παιχνίδι των ΜΜΕ απέναντι στο φαινόμενο ΦΛΑΝΤΖΑΣ, καθώς ντόπια και ξένα κέντρα αποσταθεροποίησης απεργάζονται τη φίμωση του κόμματός μας. Νο πασαράν!

    @dawkinson: το λευκό είναι επίσης ένα πολύ σικάτο χρώμα, το οποίο προσβάλλει την συνήθως μπας κλας αισθητική των πολιτικών μας ταγών...

    @Δρ Φλάντζας: αρχηγέ μου, ήτο μια κρίσις παροξυσμού το ποστ αυτό, εξαιτίας μιας σειράς πολιτικών πιέσεων που εδέχθην δια να ψηφίσω διάφορους κακοντυμένους και τζιτζιφιόγκους υποψηφίους... Όπως πολύ καλά γνωρίζετε η καρδιά μου και η ψήφος μου ανήκουν αποκλειστικά εις το κόμμα ΦΛΑΝΤΖΑΣ.

    @άννα: εκτός από έθνος ανάδελφον, είμαστε και έθνος μαζοχιστικόν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητή Πάσταφλώρα, καιτοι τα αοτελέσματα των εκλογών τους άφησαν όλους ικανοποιημένους πλην ΠΑΣΟΚ, δεσμεύομαι στις επόμενες να κατέβω υποψήφιος και εγώ για να νιώσω την ικανοποίηση στο ανικανοποίητο κορμί μου. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΛΑΠΕΤΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΛΕΚΑΝΕΣ. ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΟΥ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ. Dr Flantza δέχομαι και συνεργασίες αλλά να κατέχουν από υδραυλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @αρχοντα: μπαρουτοκαπνισμένε μου μάστορα, στο κόμμα Φλάντζας υπάρχει πάντα χώρος για πολιτικούς άνδρες με όραμα και στιβαρά μπράτσα. Το Υπουργείο Υδραυλικής Ανασυγκρότησης είναι δικό μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή