Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007

Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ.






Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Βαρέθηκα αυτή χώρα να κυβερνήτο από τον Χονδρόν κε τον Λιγνόν.


Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Γιατί έχει όραμα, είναι νεός, δυναμικός κε σέξη.

Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Θέλω τα παιδιά μου να ζήσουν είς ένα καλύτερο παρελθόν.

Ψηφίζω Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Θα λύση το βαρύτατο πρόβλημα της χολέρας του 14ου αιώνος.

Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Θα επαναφέρη τα Ασσυριακά εις τα θρανία.

Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Θα ελευθερώση τις τιμές στας ζωοτροφάς κε τα ποντικοφάρμακας.

Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Διεκδικώ το δικαίωμα μου να κάνω μπάρμπεκιου

Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Θέλω να δω να υλοποιούνται επιτέλουσι τα 2 Έργα Σεξ που περιμένα τόσον καιρόν.

Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Γιά να την σπάσω στον μπαμπά μου.

Ψηφίζω αβάδιστα Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. γιατί:

Μου υποσχέθηκε γλυφιτζούρη γιά μετά τας εκλογάς.

Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. ΑΒΑΔΙΣΤΑ


Το δικό μας Φιλελεύθερο ΛΑικό Νεορθόδοξο

Τάγμα Ζωής Άνεφ Σκοπιμότητος!

15 σχόλια:

  1. Οι Νεορθόδοξοι τι δαφορές έχουν με τους Παλαιορθόδοξους;; Ιδεολογικές, διοικητικές, οικονομικές...;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φλατζας Δαγκωτο. Μαυρο στους αλλους τους Μαυρογιαλουρους
    Και απο ενα σταυρο στη Σουσου και τον Εραστη της.
    http://kolonakion.blogspot.com
    http://snobeille.blogspot.com
    Απιστευτο αλλα αυτοι ειναι λιγοτερο γραφικοι απο τους αλλους υποψωφιους...

    Υ.Γ Nam3l3ss οι Νεορθοδοξοι αυτο που τους κανει και διαφερουν απο τους Παλαιορθοδοξους ειναι οτι πανε 2 βδομαδες μπροστα. Ειναι δλδ πιο προχωρημενα μυαλα (ξερεις πανω απο το κεφαλι!!!)
    ;p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι να σου κάνω που δεν κατεβαίνω Ελλάδα για τις εκλογές... Άλλωστε, μια φορά (για να την σπάσω στο μπαμπά μου), ψήφισα Κυνηγούς. Τον Φλάντζα δεν θα ψήφιζα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ουτε εγω θα ανεβω για τις εκλογες Ελλαδα (σιγα μην δωσω 1000ευραιοπουλακια για αυτους).
    Δεν παυω ομως να στηριζω Φλαντζα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δαγκωτό!!

    Ειδικά το πολύσημο σύνθημα

    "ΣΑΦΩΣ
    ΖΑΒΟΣ"!

    Με έχει σκλαβώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι λέτε ρε παιδιά... δε ρωτάτε κι'εμένα που την πάτησα; Φλατζα κύριοι, κεφαλής και καμμένη...σ'ένα Ρενώ Ροντέο 4...χρειάστηκα τρεις μέρες και τρεις νύχτες να φτάσω από την Λευκάδα στην Ξάνθη...και κάθε τόσο να σταματάω να συμπληρώνω νερά...σιγά μη δώσω και ψήφο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Nam3l3ss: κρατάς μυστικά; Η ειδοποιός διαφορά τους βρίσκεται στο στον τρόπο που φτιάχνουν τη μπεσαμέλ για το μουσακά. μη σου ξεφύγει κουβέντα όμως...

    @nemo: εννοείται ότι θα ψηφίσουμε όλους τους εκλεκτούς υποψηφίους του κόμματος Φλάντζα. Μάλιστα έχω ήδη διαθέσει την ταπεινή μου οικία για τις συγκεντρώσεις του κόμματος. Όσο για το ταξίδι σου, πού να τρέχεις τώρα. Κάνε καλύτερα τα 1000 ευρώπουλα πασατέμπο. Περισσότερο τόπο θα πιάσουν.

    @3parties: οι καλές προθέσεις μετράνε. ας διαλογιστούμε όλοι μαζί για να λάβει το κόμμα ΦΛΑΝΤΖΑΣ τους σταυρούς που του αξίζουν. Είναι πολύ ζεν!

    @Ζaphod: το ήξερα ότι είσαι σύντροφος και συναγωνιστής! ΕΜΠΡΟΣ ΖΑΒΟΣ!

    @malamas: πω, πω, ούτε το 313 του Ντόναλντ Ντακ δεν παθαίνει τέτοια χουνέρια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. φλάντζας δαγκωτό! (ποιός είναι ο φλάντζας; θα ξεράσω. Γιατί ασχολούμαι μόνο με το μν μου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @ngc7293: καλό μου παιδί, για να διαφωτιστείς πλήρως για το φαινόμενο Φλάντζας μπορείς να επισκεφθείς τη φιλόξενη σελίδα http://dr-flantzas.blogspot.com/.
    Οι ουρανοί είναι δικοί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αξιότιμη κυρία Πασταφλώρα:

    Παρακαλώ πέρασθε απο το εκλογικόν μου κέντρο να παραλάβατε το ψηφοδελτιον σας.

    Dr.Φλαντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΝ.Ι.Κ.ΑΝ.Ο.Ι.
    ΑΝ-ΕΞΑΡΤΗΤΟ
    Ι-ΔΕΟΛΟΓΙΚΟ
    Κ-ΙΝΗΜΑ
    ΑΝ-ΕΝΤΑΧΤΩΝ
    Ο-ΜΟΪΔΕΑΤΩΝ
    Ι-ΣΤΙΟΛΟΓΩΝ

    ΜΕ ΣΗΜΑ ΤΗΝ ΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΙΟ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ψηφίστε ΠΑ.ΣΥ.Φ.Ι.Κ.

    ΠΑνελλήνιος
    ΣΥλλογος
    Φίλων
    Ινδικής
    Κάνναβης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @δρ. Φλάντζας: αξιολογότατε Δόκτωρ σπεύδω να προμηθευθώ ψηφοδέλτια, σημαίες και αφίσες του κόμματος μας... Φλάντζας ή τανκς!

    @an205: εγώ πάλι θα έβαζα σήμα στο ΑΝΙΚΑΝΟΙ δυο γαϊδούρια και στη μέση ένα σωρό άχυρα: διότι όλοι οι "σωτήρες" του έθνους δεν είναι ικανοί ούτε δυο γαϊδουριών άχυρα να χωρίσουν.

    @sportgay: αγαπητέ άγνωστε, δυστυχώς η δέσμευσίς μου στο κόμμα του Δρ. Φλάντζα δεν μου επιτρέπει την ενασχόλησή μου με άλλα ψηφοδέλτια. Εύχομαι πάντως στα παιδιά "Καλή Σταδιοδρομία"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αξιότιμη κυρία Πασταφλώρα:

    Φροντίσθε δε, να εκτυπώσετε μερικά απο τα ψηφοδέλτια του κόμματος Φ.ΛΑ.Ν.Τ.Ζ.Α.Σ. κε να τα αφήσετε εις το εσωτερικόν του παραβανέος.

    Θα τούς πάρουμε κε τα σώβρακαν,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή