Παρασκευή 11 Ιουνίου 2010

Γκουντμόρνινγκ Αιδηψός!

Το πεπρωμένον φυγείν αδύνατον! Κι έτσι για μια ακόμα χρονιά αναχωρούμε με τον τετράτροχο κουβά μας για την ... γκουχ γκουχ εξωτική λουτρόπολη, στην οποία θα ξαναμαναεπιδοθούμε στο γριά-spotting, στις εκπαιδευτικες επισκέψεις στα εμπορικά καταστήματα τα οποία πωλούν ρόμπες και τραπεζομάντηλα (τα μοναδικά σχεδόν μαγαζιά που βρίσκει κανείς στην Αιδηψό), στην άοκνη καταμέτρηση ασυροβαβυλωνιακών σκούφων και εν τέλει... στην εργασία. Διότι για όσους δεν το γνωρίζετε τόσο η ιστοσαλονίστ όσο και ο συνήθης καταληψίας είναι πλέον άνεργοι, άνευ δικαιώματος σε ταμεία ανεργίας και αποζημιώσεις, με νοίκια να τρέχουν κι ένα φραντζολάκι στην αγκαλιά (πολύ φωσκολικό ακούγεται, αλλά, φευ, αυτή είναι η πραγματικότητα).
Επειδή η λουτρόπολις ζει στους δικούς της ρυθμούς, η πρόσβαση στο ίντερνετ είναι ολίγον τι όνειρο απατηλό και χρήματα και την αγορά netbook δεν περισσεύουν. Αν τα καταφέρουμε, πιθανώς να υπάρξει ανταπόκριση για τα κοσμικά τεκταινόμενα, αλλιώς ... καλό καλοκαίρι!

12 σχόλια:

  1. καλά να περάσετε. και υπομονή, το καλοκαίρι φεύγει γρήγορα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φλωράνς μην ανησυχείτε!
    Αφενός θα έρθω ένα σ-κ να κάνομεν μπρέινστορμινγκ, αφεδύο θα κάνω το γραφείο τύπου σας, διότι κάτι πρέπει να κάνω κι εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έχω καταμπερδευτεί. Τελικά οι παραθεριστές Αιδηψού μοιάζουν με τη φωτό της Αβάδιστης ή με τον τυπάκο στο φόντο της δικής σας; Καταλαβαίνετε, είναι σημαντικό. Πρέπει να ξέρουμε.
    Επίσης, αυτή μπροστά είναι κάποια μακρινή ξαδέρφη της Βάσιας Παναγοπούλου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ma kala pali Aidipso,
    san na mhn eleipsa pote apo to blog sou mou fainetai.
    Ante kala na pernate.

    DIN

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό καλοκαίρι, κουκλοι!
    Κι αν βρείτε στα καταστήματα νεωτερισμών της περιοχής κανένα "φουλάρι για νέους", παρακαλώ να μου το αγοράσετε!

    ΥΓ. Η φωτο... Πολύ καλή! ΛΟΛ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το ότι εγώ ζηλεύω, με ανάγει σε γεροντολάγνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλά να περάσετε, αγαπημένη μου φρατζολική οικογένεια και όλα τα πάνε καλύτερα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ααα... για πόσο καιρό θα είστε εκεί; Σκεφτόμαστε κι εμείς να κάνουμε ιαματικά λουτρά εφέτο!

    Καλά να περάσετε και περιμένουμε με ανυπομονησία τα καινούρια σχέδια σεμέν για τον χειμώνα!

    Φιλιάάάάάά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλή μου Πάσταφλώρα,

    να περάσετε καλά μετά του καταληψία και του φραντζολακίου σας!!

    Η περιγραφή που κάνετε στην Αιδηψό μου είναι τόσον θελκτική ώστε σκέπτομαι να την επισκεφτώ κι εγώ!

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ω! πόσο σας φθονώ αγαπητή! Ας ήμουν τουλάχιστον στη Αιδηψό! Θα σας συμβουλευτούμε για τα ιαματικά όμως. Μας σακάτεψε ο χειμώνας φέτος!
    Θέλω κι εγώ ασυροβαβυλωνιακό σκούφο!
    :DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή