Δευτέρα 15 Μαρτίου 2010

Αγωνιστικό "παρών"

Η ιστοσαλονίστ ήταν αποφασισμένη να κατεβάσει μέχρι νεωτέρας τα ρολά του ιστομαγαζιού: ποια είμαι εγώ, σκεφτόταν, που θα  το παίζω τζουμ τριαλαριλαρό όταν ο νεοφιλελεύθερος Αρμαγεδδών σαρώνει το σύμπαν γύρω μου, αλλά και τη δική μου ζωή; Βυθισμένη σε μια γκόθικ κατάθλιψη, έβλεπε το ποτήρι μισοάδειο σαν τον τραπεζικό της λογαριασμό, αγνοώντας παντελώς ότι υπάρχουν εκατοντάδες άλλα πράγματα στη ζωή που μπορούν να σε κάνουν εξαιρετικά ευτυχή: το φραντζολίδιον, ο συνήθης καταληψίας του οικογενειακού ADSL, οι καλοί μας φίλοι, οι γάτες που κοπρίζουν τον τέως θαλερό μας κήπο, το ξεblogαρισμα που μας έχει ενώσει σε έναν καλό σκοπό και όλοι οι ωραίοι άνθρωποι που έχουμε γνωρίσει μέσα από αυτό... Αλλά και κάποιες αποκλειστικές και πραγματικά εξαιρετίκ φωτογραφίες σαν κι αυτή που ακολουθεί που δίνουν στο ιστοσαλόν έναν λόγο ύπαρξης...

Memoir, τα σέβη μου και τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες!

2 σχόλια: