Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Μέχρι πού φτάνει η σάτιρα;


"Η σάτιρα δεν κάνει διακρίσεις, δεν είναι ρατσιστική. Δεν μπορώ να μη σατιρίσω την Κουτσίκου επειδή είναι ανάπηρη. Και τον ανάπηρο και τον ομοφυλόφιλο τους θεωρώ ισότιμους με τους άλλους. Και τον εαυτό μου και το διευθυντή μου και τη μάνα μου και τον πατέρα μου θα σατιρίσω. Ο αυτοσαρκασμός είναι βασικό στοιχείο της σάτιρας. Δεν έχει καμία δουλειά εδώ ο πολιτικός ορθολογισμός που λέει, για παράδειγμα, δεν σατιρίζουμε τους μαύρους. Γιατί όχι, δεν είναι άνθρωποι;"
Αυτά είπε ο Τζίμης Πανούσης στην τελευταία του συνέντευξη στη Lifo και πολύ θα ήθελα το παραπάνω απόσπασμα να μπει ως θέμα στις Πανελλήνιες. Αν λοιπόν ξαναμαναγυρνάγατε στα θρανία (μαμά, φοβάμαι!) και σας καθόταν να γράψετε μια τέτοια έκθεση, θα συμφωνούσατε ή θα διαφωνούσατε με τον Τζιμάκο;

Κι επειδή πολύς ντόρος έγινε τις τελευταίες μέρες με τις φωτογραφίες Μελισσανίδη, η γνώμη σας έχει ιδιαίτερο ειδικό βάρος.

46 σχόλια:

  1. Κατ'εμέ το κείμενο που ανήρτησες δεν χρήζει περαιτέρω ανάλυσης, ο άνθρωπος τα είπε όλα και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Καλό Πσκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν και συμφωνώ με τον Πανούση σε αυτό που λέει...στις πανελλήνιες θα έγραφα αυτό που θα μας επέβαλαν σαν σωστό για να περάσω το μάθημα και μάλιστα με βαθμό!!!!!!! Μην ξεχνάς ότι δεν είναι ακριβώς έκθεση αλλά καταγραφή των ιδεών του βιβλίου! Φιλιά πολλά και καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τζιμάκος rules!

    Τα όρια στην σάτυρα είναι καθαρά θέμα γούστου.... το κοινό κρίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διάβασα και εγώ τη συνέντευξη και γέλασα πολύ σε αρκετά σημεία. Ο Τζιμάκος είναι εκπληκτικός, πράγματι. Μοναδικός στο είδος του και θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι -κατά την ταπεινή μου άποψη- είναι ο μόνος που κάνει σάτιρα.
    Για τις φωτό σε εκείνο το ποστ, όπως είδες έκανα ένα ολόκληρο ποστ στο blog μου για αυτό και άλλα πολλά.
    Να στο πω άλλη μία: αν είναι να αυτολογοκρινόμαστε και να φοβόμαστε τη σκιά μας, να το κλείσουμε καλύτερα. Μην το πάρεις προσωπικά, ε; Ξέρεις πόσο σε αγαπώ, και ας μην έχω τρίχες στην κεφαλή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Τζιμάκος χρόνια τώρα λέει αυτά που όλοι σκεφτόμαστε αλλά δεν τολμάμε να πούμε.. Με εκκεντρικό και προκλητικό τρόπο συχνά, αλλά αν δεν ήταν έτσι, δεν θα ήταν ο Τζιμάκος... Θα ήταν κάποιος άλλος... Γενικά μιλώντας, το θάρρος της γνώμης του καθενός είναι μεγάλη ιστορία αρκεί να έχει την μαγκιά να την υποστηρίζει και φυσικά, να αναγνωρίζει και στους άλλους το ίδιο δικαίωμα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο Τζιμάκος είναι Θεός, το γνωρίζουμε όλοι.

    Η σάτιρα δεν έχει ανάγκη κανένα όριο, και σ' αυτό μάλλον συμφωνούμε.

    Και εγώ θα σατίριζα τη μάνα μου, την οικογένεια μου, τον εαυτό μου, τον διευθυντή μου. Με πολλή χαρά μάλιστα!

    ΑΛΛΑ..
    Θέματα αναπηρίας δεν θα τολμούσα ποτέ να αγγίξω. Δεν το βλέπω ως όριο που βάζω στον εαυτό μου, απλώς δεν μου πάει, το θεωρώ αντιαισθητικό, θεωρώ πως δεν βγάζει γέλιο,
    και..
    κακά τα ψέματα, δεν θα ρισκάριζα ποτέ να πληγωθεί κάποιος που χωρίς την υπαιτιότητα του, υστερεί σε κάτι απ' όλους τους υπολοίπους.

    Ξέρω ότι ακούγεται ηθικοπλαστικό, αλλά τι να κάνω έτσι νιώθω.

    Αυτό δεν σημαίνει ότι κατηγορώ τον Τζιμάκο. Έτσι νιώθει, έτσι κάνει και δεν χρειάζεται να απολογηθεί σε κανέναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ζωή είναι τόσο δύσκολη ούτως ή άλλως για έναν άνθρωπο που είχε την ατυχία να γεννηθεί ή να μείνει στην πορεία ανάπηρος, που ... όχι, δεν θα έκανα σάτιρα γύρω από αυτό το θέμα. Είναι πολύ σκληρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στο blog σου και το βρίσκω ενδιαφέρον.Τώρα στα της σάτιρας,συμφωνώ απόλυτα με τον Τζιμάκο...Η σάτιρα θέλει γενναίους ανθρώπους κατ'εμε,και όσοι έχουν θάρρος και την κάνουν είναι σπουδαίοι.

    Σε προσκαλώ στο blog μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ethan: να ευχηθώ με τη σειρά μου καλά να περάσεις στη συναυλία της Μετζένας (κλαψ, μπουχουχού, δεν μπορώ να έρθω, η παλιογκρινιάρα!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @lena_zip: ένα περίεργο πράγμα, αλλά στις πανελλήνιες ήμουν εκτός θέματος και πήρα το μεγαλύτερο βαθμό του σχολείου! Όλως παραδόξως αντί να τους φλομώσω στις ... πασταφλωριές, έγραψα πολύ σοβαρά πράγματα. Μάλλον ήταν η τελευταία φορά στη ζωή μου που κράτησα ένα.. επίπεδο! ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @zaphod: Όντως το κοινό κρίνει. Βέβαια υπάρχει χιούμορ και "χιούμορ". Τι κάνεις όμως όταν π.χ. έχεις απέναντί σου αυτούς τους ατάλαντους στα δελτία του Star -που υποτίθεται ότι πουλάνε και πνεύμα- και ο κόσμος τους επιβραβεύει με υψηλά ποσοστά θεαματικότητας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @apos: o Τζιμάκος είναι πραγματικά κατηγορία από μόνος του. Του έχω μάλιστα μεγάλη αδυναμία καθώς έτυχε να είναι φίλος φίλου κι εγώ γκρούπι των Μουσικών Ταξιαρχιών από τα 14 μου χρόνια!
    Όσο για τα περί αυτολογοκρισίας έχεις δίκιο. Απλά αυτή την εποχή λόγω ειδικών συνθηκών δεν αντέχω της πάσης φύσεως εντάσεις και θέλω το ιστοκομμωτήριο να είναι μια ωραία ατμόσφαιρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @fevis: Νομίζω ότι ο Τζιμάκος μας κάνει να νιώθουμε σαν τα κακά παιδιά του τελευταίου θρανίου. Φαντάζεσαι μια τάξη χωρίς αυτά; Σκέτο γηροκομείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @teddy boy: κι εμένα μ' αρέσει να σπάω πλάκα με τον εαυτό μου. Ευτυχώς με τόσες γκουφιές που κάνω δεν με βαριέμαι ποτέ!
    Το θέμα όμως μιας αναπηρίας όπως σωστά λες ή μιας περίπτωσης νοητικής στέρησης δεν σηκώνει κατά την ταπεινή μου γνώμη χαβαλέδες. Ακόμα κι αν αυτός που τους κάνει είναι ο Τζιμάκος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @juanita: ακριβώς. Έχεις που έχεις να αντιμετωπίσεις έναν Γολγοθά, ε, άμα σε πάρουν και στο ψιλό θα την χάσεις τελείως την μπάλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @manos: Καλώς ήρθες! Οι φίλοι των Rammstein είναι και δικοί μου φίλοι!
    Αυτό που μ' αρέσει στον Τζιμάκο είναι ότι σε εποχές που κάποια πράγματα ήταν θέσφατα, δεν δίστασε να τα βάλει μαζί τους. Κι ήθελε πολλά cojones να τα βάλεις με την αριστερά και το ΚΚΕ στις αρχές της δεκαετίας του 80.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συμφωνώ απόλυτα με το Πανούση.
    Ο αυτοσαρκασμός μας χρειάζεται πολλές φορές, μας κάνει πολύ καλό. Και η έξυπνη σάτιρα είναι ταλέντο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σαν βοηθός κομωτηρίου δεν θα πιάσω καν στο στόμα μου τον κουλτουριάρη Τζίμη... η δική μου δουλειά είναι να ξεφυλλίζω περιοδικά κιτρίνου τύπου στο λάντσ μπρέικ από το σκούπισμα κουρεμενωντριχών και φυσικά δεν ξέφυγε από το αετίσιο μάτι μου ο θεός Απόλλων με το σανδάλι που σκοτώνει!!
    "Θεά είσαι αγάπη μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χμμμ, ενδιαφέρον ποστ, θα μου επιτρέψετε να σας πω ότι κατά την ταπεινή μου άποψι υπάρχουν όρια στην σάτιρα τα οποία ορίζονται από το ποιός σατιρίζει και τι υποτίθεται ότι σατιρίζει, λ.χ. αν κάποιος "σατιρίσει" την δύστυχη γιαννάκου επειδή ακρωτηριάστηκε οίκοθεν νοείται ότι δεν ομιλούμε περί σάτιρας αλλά επιδείξεως κακού γούστου. τούτου λεχθέντος, η πολλές φορές πέρα από τα όρια σάτιρα γιά το φυζίκ της ιδίας ήταν απολύτως δόκιμη (πολύ ενδιαφέρσουσα ήταν η υπόθεση λάρυ φλιντ η οποία έγινε και ταινία από τον μίλος φόρμαν και πραγματεύεται αυτό ακριβώς το θέμα).

    θα συμφωνήσω μαζί σας ma chere μανδάμ ότι αυτό που έκανε ο πανούσης στις αρχές της δεκαετίας των οξαποδώ έητιζ απαιτούσε μπρας μπόλλζ, μέχρι εκεί όμως, καθώς μέ την πάροδο των ετών το αισθητήριό του αμβλύνθηκε (βλ. βολέματα παντός είδους μέχρι το τελευταίο στο ράδιο - γιάννα) και σήμερα, στα μάτια μου τουλάχιστον, φαντάζει ως ο λαζόπουλος των εξαρχείων - αν επιθυμείτε σάτιρα που τσακίζει κόκκαλα δεν μπορώ παρά να συστήσω ανεπιφυλάκτως τον πολύ ζώρζ πιλαλί, τον μόνο αυθεντικό καλλιτέχνη αυτού του τόσο απαιτητικού είδους σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με την προυπόθεση όμως ότι στόχος της σάτιρας είναι η κοινωνική δραστηριότητα του προσώπου.δλδ ναι σατιρίζεις την κουτσίκου αλλά τις θέσεις της - το έργο της επ ουδενί όμως την αναπηρία της.. Φυσικά όλα αυτά εξυπακούονται ..ελπίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η σάτιρα για μένα πρέπει να είναι έξυπνη, κυρίως εύστοχη και μάλιστα χωρίς να προσβάλει κανένα.
    Η πολύ τηλεόραση και δουλειά, έχει αποβλακώσει τον περισσότερο κόσμο. Η σάτιρα για να γίνει κατανοητή πλέον αναγκάζεται να πέσει στο επίπεδο του πεζοδρομίου και χαρακτηρίζεται σάτιρα μόνο επειδή γίνεται από άτομα που έχουν αυτο-ανακηρυχθεί ως εξασκώ-τη-σάτιρα.

    Επί του προκείμενου τώρα, βρήκα πολύ εύστοχο το κείμενό σου περί του Λογοκρίθηκε. Δεν πρόσβαλε κανένα, χωρίς άσχημες λέξεις ή εκφράσεις, και διάβασα αυτό που σκέφτηκαν όλοι όσοι είδαν τις φωτογραφίες, δεδομένου της προσωπικότητας του ατόμου που κατά καιρούς προβαλλόταν από τα μέσα. Τον θαυμάζω ως αθλητή, καμαρώνω και χαίρομαι για τις επιτυχίες του αλλά κρυφοκυτάζω ανάμεσα από τα δάκτυλά μου, το ύφος και το γούστο του. Με ενόχλησε επίσης πάρα πολύ, η εμφάνιση e-θεσμοφυλάκων που τρομοκρατούσαν τον κόσμο. Ίσως βρέθηκε επιτέλους ένας τρόπος ελέγχου. Τους προτείνω να πάνε πρώτα να κατεβάσουν από τα περίπτερα όλες τις αηδίες που κρέμονται με αποκλειστικές φωτογραφίες και μετά να ασχοληθούν με τα υπόλοιπα.

    Το ...παράκανα, καλό ξημερωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. embarazada, λοιπόν... Claro, no tenia ni idea. Algo explica eso. Αντε και με το καλό! Τον έφαγατε τόνε γάιδαρονε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @leondokardos: πράγματι, ο αυτοσαρκασμός είναι ένα πολύ καλό εργαλείο. Και κάνει θαύματα όταν προσπαθεί κανείς να σπάσει τον εγωισμό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @manetarious: αγαπητή βοηθέ πιστολακίου, πισίνα γκερίλα και γκουρμέ καταπατήτρια, γι' αυτό σας αγαπώ! Γιατί είστε ένα αυθεντικό λαϊκό και ανεπιτήδευτο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @άμα το λέει η σούφρα σου: αξιολογότατε συνσχολιαστή, παραφράζοντας μια γνωστή φιλοσοφική ρήση έρχομαι να προσθέσω ότι "αν δεν υπήρχε ο Τζίμης Πανούσης θα έπρεπε να τον εφεύρουμε" (κι ας έχει ξεπουληθεί στο μεγάλο κεφάλαιο). Διότι φαντασθείτε να αφήναμε την αποκλειστική εργολαβία της σάτιρας σε ανθρώπους όπως ο Λαζόπουλος (ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ την περίφημη επιστολή του γνωστού μουσικοσυνθέτη που την είχε κάνει λάβαρο από το τηλετσαντίρι-πραγματικά με είχε κόψει κρύος ιδρώτας όταν συνειδητοποίησα πόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει μια τηλεοπτική περσόνα).
    Η περίπτωση Πιλαλί αποτελεί ένα άλλο κεφάλαιο: θα τολμούσα να συγκρίνω τις παρλάτες του Ζορζ με τα ανεπανάληπτα μπητ ταχυδράματα του αγαπημένου μου Πάνου Κουτρουμπούση... (έχετε μήπως υπόψιν σας τον περίφημο κάπταιν ΚΔΩΑ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @radio marconi: κύριε ραδιοπειρατή μου, κατακλυζόμαστε από υβρίδια σάτιρας που γαργαλούν το μαλακό υπογάστριο του φιλοθεάμονος κοινού. Κι από δίπλα βρίσκονται οι μεγάλοι ταγοί της σατιρικής τέχνης που έχουν φτάσει να γίνουν opinion leaders μέσα από τον τηλεοπτικό μπερντέ.
    Όσο για το θέμα που δημιουργήθηκε για το ποστ που Λογοκρίθηκε, ένιωσα κι εγώ μια πικρία γιατί οι προθέσεις μου δεν έγιναν κατανοητές. Στο στόχαστρο δεν ήταν η σεξουαλικότητα του συγκεκριμένου ατόμου αλλά το πολύ κακό του γούστο (κατά την ταπεινή μου γνώμη πάντα). Κι αυτό που με πείραξε ήταν ότι αν στη θέση του ήταν κάποιο στρέιτ άτομο, δεν θα είχε ανοίξει ρουθούνι. Δεν είδα κανέναν εισαγγελίσκο του διαδικτύου να εξανίσταται γιατί ανεβάσαμε κακόγουστες φωτογραφίες της Μπεζαντάκου ή γιατί παρουσιάσαμε την κιτς γραβάτα του Ζήνου. Αντίθετα αυτή η ευθιξία δείχνει ότι δυστυχώς τείνουμε να χωριστούμε σε δυο ισοπεδωτικά στρατόπεδα: εκείνοι κι εμείς, εμείς κι εκείνοι. Και κάτι τέτοιου είδους γενικεύσεις είναι πάρα μα πάρα πολύ επικίνδυνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @apos: muchas gracias querido companero! Αχ, αυτός ο burro! Νο se come con nada! Estos nueve meses parecen una eternidad...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. αγαπητή μανδάμ, υπόχρεως γιά τους καλούς σας λόγους τους οποίους ανταποδίδω, πάμε τώρα στο ψητό μετά τις τυπικούρες: ταπεινή μου άποψις είναι ότι ο πανούσης έχει εξωνηθεί εδώ και χρόνια και αυτό που παρακολουθούμε σήμερα (και πουλάει πανάκριβα όπου δει) είναι μία καρικατούρα του εαυτού του (δεν είναι ο μόνος, πολλοί πρώην "επαναστάτες" στην ημεδαπή και αλλοδαπή ακολουθούν την προσφιλή αυτή τακτική, οι κυλιόμενες πέτρες μηδέ εξαιρούμενες - ή όπως το είχε πει ο αείμνηστος και μέγας σατιριστής φρανγκίσκος ζάππας "we're only in it for the money").

    θα συμφωνήσω όμως μαζί σας ότι η ισχύς που αποκτούν μέσω των μέσων διάφοροι κήνσορες παντός είδους αξιών της (θλιβερής) νεοελληνικής καθημερινότητος είναι μεν ανησυχητική αλλά όχι όσο θα θέλαμε να πιστεύουμε - στην χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας άπαντες φλερτάρουν με την εξουσία ελλείψει ουσιαστικής τοιαύτης, συνεπώς ομιλούμε περί ενός κενού το οποίο καλούνται να πληρώσουν διάφορα ώνια.

    κατά την ταπεινή μου γνώμη δεν μπορεί να υπάρξει καλύτερης μορφής σάτιρα από την περίπτωση κατά την οποία σατιριστής και θύμα συμπίπτουν διά της αλανθάστου μεθόδου του αυτογελοιοποιήσεως όπως με τον εν λόγω άδωνι (τρομάρα μας) που καθηλώσατε και υπήρξε η αιτία της γνωριμίας μου με το έξοχο ιστοκομμωτήριό σας (ουδέν κακόν αμιγές καλού θα έλεγα αν ήμουν ώνιο :Ρ).

    όσον αφορά τον κάπταιν ΚΔΩΑ ασφαλώς τον γνωρίζω, όπως και τους παιδεραστές της πάουερ και άλλους πολλούς, δεν είναι τυχαίο ότι αυτήν την παρέα (κουτρουμπούσης, πουλικάκος, πιλαλί) ο τζιμάκος την ατενίζει με το τηλεσκόπιο και ομιλώ μετά λόγου γνώσεως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. O Τζιμάκος τα λέει σωστά. Αλλά ποιός τον ακούει αγαπητή.

    ΥΓ1 Σιγά μην βάλουν θέμα σκέψης στις Πανελλήνιες.
    ΥΓ2 Ποιές φωτογραφίες;
    ΥΓ3 Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΥΓ4 Σας πάει πολύ το καινούριο άβαταρ. Από τον Κωστέτσο είναι;

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εγώ νομίζω οτι τα μόνα ορια που μπορείς να βάλεις στη σάτιρα ειναι τα δικά σου δηλ.δεν σου αρέσει δεν την ακους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. O Tσιμάκος ποτέ δεν έβαλε όρια στήν σάτιρα του και πάντα είναι απρόβλεπτος και χείμαρρος με πολλους φίλους αλλά και αρκετούς εχθρούς
    Δέν μασάει με τίποτα αν και ξημεροβραδιάζεται στά δικαστήρια.
    Με τον πρώτο δίσκο των Ταξιαρχειών ,πρό αμνημονεύτων χρόνων,έφαγε και μιά μήνυση για προσβολή των ηθών του Εθνους ,ευτυχως όμως πού ο Μάνος Χατζιδάκις αλλά και ο Νιόνιος τον υπερασπίστηκαν ,μπάς και μπουν τα πράγματα στην θέση τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. @άμα το λέει η σούφρα σου: αξιολογότατε συνσχολιαστή, όπως σιβυλλικά αναφέρει και ο Π.Κ. στην ιστορία του περί του ομοιοστατικού κρυπτοτοποσκοπικογράφου ΔΕ ΤΖΟΥΛΙΑ, Στο Σαν Ζερμαίν ψένουν αρνιά!
    Ήτοι ακόμα και εξωνημένος ή ριψασπίς ο Τζίμης πρέπει να υφίσταται διότι ουδείς -δυστυχώς- έχει εμφανιστεί για να τον αντικαταστήσει. Άποψη την οποία ουδόλως συμμερίζομαι για την περίπτωση των Κυλιόμενων Πετρών, τις οποίες πολύ θα χαιρόμουν εάν επιτέλους απήγαγαν οι διαβόητοι Μενιδιάτες του διαστήματος!
    Είδατε τελικά που ένας Άδωνις (και ουχί ο Γεωργιάδης με το χριστιανικό όνομα Σπυρίδων) μας φέρνει πιο κοντά τους απανταχού ΚΔΩΑτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @island: καλώς σας ξαναβρίσκουμε αγαπητότατε!
    Απάντηση στο ΥΓ1: Οι Πανελλήνιες είναι για τα μπάζα.
    Απάντηση στο ΥΓ2: έγινε ένας σχετικός ντόρος για αυτές εδώ τις φωτό
    http://mantalena-parianos.blogspot.com/2008/09/blog-post_18.html
    Απάντηση στο ΥΓ3; Καλησπέρα κι από μας
    Απάντηση στο ΥΓ4: σας μερσί! Αποφασίσαμε να γίνουμε πιο πχοιοτικοί και να βάλουμε φόντο έργο του ιάπωνος εικαστικού Murakami που θεωρείται πολλά τρέντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @tsioubiou: βεβαίως, αλίμονο αν μας επιβάλλανε να τρέχουμε μπουλουκηδόν στο Δελφινάριο! Και ευτυχώς υπάρχει και το off στο τηλεκοντρόλ μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @habilis: Θυμάμαι είχε γίνει φοβερός ντόρος με τη συναυλία των Μουσικών Ταξιαρχιών στου Ζωγράφου κι όλοι οι ηθικολόγοι της εποχής μόνο που δεν ζήτησαν δημόσιο μαστίγωμα για το συγκρότημα. Κι όλα αυτά σε μια εποχή χωρίς τηλεοπτικά παράθυρα! Ωραίοι καιροί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @balidor: Τα σέβη μας στους φρουρούς της πατρίδας! Και μεγάλη μας χαρά που σας ξαναβλέπουμε μάχιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ma chere madame, όχι και άδωνις ο πίπης μην αφοδεύσω!!! (και εμένα μικρό με αποκαλούσαν ερμή λόγω των κερλζ μου, αλλά δεν το έκανα και θέμα)...

    ως γνήσιος κδωάτης δε, συμμερίζομαι απολύτως την σενζερμαίνειον ρήσιν του maitre και θα τολμούσα να συμπληρώσω ότι πλην των εριφίων διατίθενται και κοκορετσί, γραδουμπά και σπληναντερό που να γλείφει κανείς τους δακτύλους του.

    επί της ουσίας της απαντήσεώς σας επιτρέψατέ μου να τοποθετηθώ: πεποίθησίς μου είναι ότι λαζοπούλειες ή τζιμάκειες περσόνες λειτουργούν ως κοινωνικά ανακρούσματα. Ο μέσος έλλην, ζαλισθείς από τις πολλές κατραπακιές που εισπράττει επί καθημερινής βάσεως, κρύβει μέσα του οργήν μεγάλην την οποίαν εκδηλώνει μεν με την καθημερινήν παροιμιώδη γαϊδουριά του, πλην όμως αυτή δεν είναι ικανή να τον εκτονώσει - εκεί σκάει μύτη η περσόνα , τα χώνει προς το "σύστημα" (με το αζημίωτο), και ο ευτυχής πολίτης σκάει πλέον ("είδες? το είπε και ο τζιμάκος") και καθεύδει ευτυχής μέσα στην κακιά του τύφλα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ο Τζιπάκος έχει άποψη.
    Ο Τζιπάκος τα λέει καλά.
    Ο Τζιπάκος τα λέει ωραία.
    Ο Τζιπάκος, ο διαφορετικός.
    Ο Τζιπάκος σατιρίζει τα πάντα.
    Ο Τζιπάκος τα παίρνει από παντού.
    (Κλείνει η παράγραφος.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @άμα το λέει η σούφρα σου: αξιολογότατε συνσχολιαστή και σύντροφε ΚΔΩΑάτη, δεν θέλω να σας απογοητεύσω αλλά ο Έλλην πλην των πολιτικών που του αξίζουν, έχει και τους αντίστοιχους σατυρικούς καλλιτέχναι.
    Τι ώρα είναι;
    Ηράκλειτος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @wert01gf: ο Τζιμάκος διαθέτει και 4Χ4; Πείτε μου πού παρκάρει, θέλω να του κολλήσω τσίχλες στο παρμπρίζ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Αγαπητή pastaflora, όχι μόνον ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @wert: όχι μόνο ένα;;;;;;;;;;; Γρήγορα, τις τσίχλες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Φυσικά η σάτιρα δεν εχει καμία σχέση με την διείσδυση στην ιδιωτική ζωή και την δημοσιοποίηση υλικού που έχει αντληθεί με τηλεφακό. Οπότε άστοχη η σύνδεση με Μελισσανίδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Χαιρετώ την παρέα!

    Μόλις σας ανακάλυψα και νιώθω πολύ ωραία.

    Προφανώς και υπάρχουν πολλοί λόγοι για να σατυρήσουμε την Μαριέττα αλλά ΟΧΙ το πόδι της. Εκτός αν η Μαριέττα αρχίσει να χρησιμοποιεί το πόδι ως "όπλο".

    Εγώ προτείνω για τις πανελλαδικές να ξαναβάλουν το θέμα με την αρωγή και την ευδοκίμηση...

    Idom

    ΑπάντησηΔιαγραφή