Σάββατο 31 Μαΐου 2008

Αποχαιρετισμός

Ενας προσωρινός, ελπίζω, αποχαιρετισμός. Κι ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ωραία παρέα σας αυτά τα δύο χρόνια. Μια μεγάλη περιπέτεια που κρατάει εδώ και έξι μήνες και θα τραβήξει αρκετά ακόμα στέλνει τη θεία Πασταφλώρα στα μετόπισθεν για ανασύνταξη και ξεκούραση. Έτσι η θεία βάζει στην άκρη το πληκτρολόγιο, παίρνει τα βιβλία της, τα Μίκυ Μάους της και τις ηλεκτρονικές μουσικές της και αράζει στον κήπο πίνοντας παγωμένες λεμονάδες. Ελπίζει μέχρι το Σεπτέμβριο να έχει καταφέρει να μαζέψει ένα σωρό αστεία φαραωνικά ονόματα και να οργανώσει επιτέλους τη συλλογή της από εξωφρενικά γράμματα αναγνωστών της Εστίας. Κι αν όλα πάνε καλά μέχρι τότε να ξανανοίξει το σαλόνι του ιστοκαλυβίου για κουβεντούλα, Τζοκόντες, δροσερές γρανίτες φράουλα και ... πχοιοτικές αναζητήσεις!
Σας εύχομαι να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι και να έχετε στο μυαλό σας ότι όσο κι αν προσπαθούμε να χτίσουμε την καθημερινότητά μας πάνω σε βεβαιότητες, η ζωή θα είναι ΠΑΝΤΑ γεμάτη εκπλήξεις!


Αυτή είναι η αγαπημένη μου Λεβρωσσός, στην Αμοργό. Φέτος δεν θα καταφέρουμε να κατέβουμε στο νησί, όμως το μυαλό μας και η καρδιά μας θα βρίσκονται εκεί. Αν αγαπάτε τους τόπους που μπορούν να μιλήσουν στην ψυχή σας, κάντε μια βόλτα από δω
http://amorgos.pblogs.gr//

65 σχόλια:

  1. Πασταφλώρα μου, επειδή δεν γνωριζόμαστε πολύ καιρό, δεν ξέρω ποια είναι αυτή η περιπέτεια που σε ταλαιπωρεί εδώ και έξι μήνες...
    Ελπίζω να είσαι καλά. Σου εύχομαι καλό καλοκαίρι, να περάσεις όμορφα να γεμίσεις τις μπαταρίες σου και να επιστρέψεις φρέσκια-φρέσκια!!!
    Κι εγώ από τη μεριά μου θα φροντίσω να ευχαριστηθώ μερικές βούτες στη Χαλκιδική και στον Πλαταμώνα. Θα τα πούμε από Σεπτέμβρη.
    Φιλιάααααααααααααα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπημενη μου γλυκεια Πασταφλωρα. Ολοι οι μπλογκοφιλοι ειναι κοντα σου με τη σκεψη τους. Κι εγω λιγο σε ξερω, αλλα καμια φορα δε χρειαζεται να ξερεις καποιον πολυ για να τον συμπαθησεις. Ειμαι σιγουρη οτι ολα μα ολα θα πανε κατ' ευχην και το Σεπτεμβρη θα εισαι παλι κοντα μας ανανεωμενη και καυστικη οπως μονο εσυ ξερεις να εισαι. Θα σε σκεφτομαι με αγαπη μεχρι να σε ξαναδω. Πολλα φιλια και καλη ξεκουραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το διάβασα το μεσημέρι.
    Δυσκολεύτηκα να το απαντήσω.
    Το ξαναδιαβάζω τώρα. Τα ίδια.

    Να προσέχεις τον εαυτό σου αυτό το καλοκαίρι, να αρχειοθετήσεις προσεκτικά τις επιστολές της Εστίας (προσοχή με τις κούτες),κι εμείς θα σου στέλνουμε τα καλύτερά μας vibes -τα γιορτινά μας.

    Θα τα πούμε σύντομα.
    Πάω να βρω εκείνον τον αλήτη τον παλιογκοτζίλα να τον κάνω γεύμα των ελληνικών στρατών,(τα στρατά-των στρατών)να μάθει να πειράζει το κορίτσι μας.
    Σε φιλώ. Εύχομαι τις ωραιότερες εκπλήξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σιδηροκέφαλη και καλή επιστροφή τον Σεπτέμβριο με υλικό για διδακτορική διατριβή στο ψυχολογικό προφίλ του μέσου επιστολογράφου της αρχαιοτέρας και ενδοξοτέρας Ελληνικής εφημερίδος!

    Ασποζόμεθα πΧοιοτικώς την κεντροαριστεράν σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα με εκπλήξεις με εκπλήσεις... θα περιμένω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...γεμάτη εκπλήξεις!"

    Με το καλό να ξεπεραστεί ο σκόπελος.
    Aurevoir

    υ/γ. Μη ξεχάσεις τον Asterix...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. δεσποινίς θα μας λείψετε..εύχομαι καλή ξεκούραση και ότι περιπέτεια κι αν είναι αυτή σύντομα να παρελθει..Να προσέχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @dr seeng: γιατρέ μου (και μέλλοντα συμπέθερε) να κάνεις και δυο και τρεις και τέσσερις μεγαλοπρεπείς βουτιές και για μένα! Και πολλή ηλιοθεραπεία! Και να πιεις μαργαρίτες, πολλές μαργαρίτες!!! (όλα τα απαγορευμένα για μένα δηλαδή!)
    Καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @δεσποινάριον: σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. Για το ενδιαφέρον, την αγάπη σου, αλλά και τις όμορφες εκπλήξεις που μοιραστήκαμε!Ακατό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @incontinentia: Αχ, ο παλιογκοτζίλα! Με πήρε και με πέταξε στο κατάστρωμα του Νταλιάνα με 9 μποφώρ, ο κακοηθέστατος! Κι άντε μετά να κάτσω μπροστά σε οθόνη και πληκτρολόγιο με τέτοιο ταρακούνημα! Όπως καταλαβαίνεις όλα γυρίζουν κι είναι πλέον αδύνατον να τα πάμε καλά με τον υπολογιστή. Από Σεπτέμβρη όμως η τρομοκρατία του Γκοτζίλα δεν θα περάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @pols: αγαπημένε θολοκουλτουριάρη ξενιτεμένε αδερφέ, δεν θα σας απογοητεύσω. Η εν λόγω στήλη της λατρεμένης μου εφημερίδας είναι περιβόλι. Φτάνει να σας πω ότι η κορωνίδα της σπάνιας συλλογής μου αφορά αγανακτισμενη επιστολή που φέρει τον τίτλο "Οι αρχαίοι Μινωίται δεν ήσαν κανίβαλοι".
    Λαμπρές στιγμές επιστημονικής έρευνας με περιμένουν.
    Σας ασπάζομαι κι εγώ στην αριστερή παριά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @maja: καλέ μου φωτορεπόρτερ-ερευνητή, είμαι σίγουρη ότι αυτό το καλοκαίρι η εξαιρετική φωτογραφική συλλογή σου θα υποδεχθεί κι άλλα σπάνια διαμάντια. Ανυπομονώ να πάρω τα αποκλειστικά δικαιώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @zambia: σ' ευχαριστώ πολύ! Ο "σκόπελος-Γκοτζίλα" είναι ιδιαιτέρως απαιτητικός, αλλά όταν τον ξεπεράσουμε -κάπου εκεί στα τέλη του χρόνου- θα κάνουμε τρελά γλέντια. Προς το παρόν κάνουμε υπομονή, πίνουμε λεμονάδες, κάνουμε αέρα με τις βεντάλιες και διαβάζουμε μετά μανίας ντεμοντέ λογοτεχνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @μίμης: αγαπητέ μίμη, κι εσείς θα μου λείψετε γιατί μου είναι πολύ δύσκολο πλέον να επισκέπτομαι τα φιλικά ιστορετιρέ. Νιώθω σαν την επαρχία Σετσουάν μετά το χτύπημα του Εγκέλαδου. Πού θα πάει όμως, η ανασυγκρότηση θέλω να πιστεύω θα είναι θεαματική! Καλές βουτιές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλή δύναμη παστούλα και καλή νίκη στη μάχη με τον Γκοτζίλα!
    Σε αναμένουμε από Σεπτέμβρη ανασυγκροτημένη, δυνατή και με εμπλουτισμένο αρχειακό υλικό!
    (Εδώ που τα λέμε, στον κήπο με Μίκυ Μάους, λεμονίτες και ηλεκτρονικές μουσικούλες, καλό ακούγεται!
    Να περάσεις χαλαρά, δροσερά και ξεκούραστα!)

    Χίλια φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αυτές οι εκπλήξεις που ακόμα δεν ήρθαν είναι οι καλλύτερες.
    Δεν περίμενα ποτέ ότι ο τίτλος ενός blog θα μπορούσε να με παρασύρει έτσι! Δεν το μετάνοιωσα καθόλου, αντιθέτως πιστεύω ότι θα μου λείψεις.
    Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή ξεκούραση και όλα να πάνε καλά!
    Και τον Σεπτέμβρη, ξέρεις εσύ, ανοίξαμε και σας περιμένουμε!
    Πολλά φιλιά και να ξέρεις ότι θα σε σκέπτομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπητή Πασταφλώρα, ότι καλύτερο εύχομαι - και είμαι Σαββατογεννημμένος.
    Με στεναχώρησες όμως με την αξιοπρεπέστατη Εστία. Καλά Ελληνικά, πολυτονική δεξιοτεχνία λόγου, καμία μπετατζίδικη διαπλοκή ή μεγαροειδής δηθενιά. Ουδεμία βαλίτσα με πεντακοσάευρα να μπαινοβγαίνει στα γραφεία της.
    Πάνω απ' όλα αντίσταση στην Κατοχή και κατάσχεση του ανεκτίμητου αρχείου της εφημερίδας από τις Ιταλικές κατοχικές δυνάμεις όταν άλλοι και άλλοι γράφανε ύμνους για τον Αδόλφο και μετά την απελευθέρωση σφύριζαν αδιάφορα.
    Αυτά ας μην τα ξεχνάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η σελιδα σου θα μείνει στα αγαπημενα μου όπως και να χεί.
    Θα σου στειλω το κινητο μου σε μηνυμα στο φατσοβιβλιο,να τα πουμε απο κει.Μην αρχιζω να γραφω μελισταλακτες μαλακίες απο εδω.Ειμαι και συναισθηματικια η ροφκιάνα...
    Σε φιλώ και θα τα πουμε να σαι σιγουρη μωρο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. περαστικά πασταφλώρα μας!
    είμαστε όλοι μαζί σου και για ότι χρειαστείς δεν έχεις παρά να το ποστάρεις. εμείς θα ελέγχουμε καθημερινά.

    δύναμη και θετική σκέψη και όταν με το καλό επανακάμψεις... δε σου λέω τίποτα.

    τα φιλιά και την αγάπη μας στον αγώνα σου. οι σκέψεις μας θα σε συντροφεύουν και φρόντισε να διαβάζεις πολύ για να έχουμε να λέμε από σεπτέμβρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Θα μου λείψει όσο δε φαντάζεσαι η υγιής μπλογκική σου "τρέλα"...
    Αλλά πρόλαβα και σε γνώρισα και γίναμε φίλες οπότε....
    Ο κήπος σου εκεί που θα πίνεις τις λεμονάδες είναι υπέροχος , και κάποιες φορές αν θέλεις έρχομαι και για παρεούλα...
    Χαιρετίσματα στον καταληψία και πολλές αγκαλιές στο σέξυ γατί Ντέμης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάστα, σου εύχομαι όλα να σου πάνε καλά και ...δεν είμαι καλή όταν στεναχωριέμαι..
    Θα περνάω να προσέχω το ιστοκαλύβιον..κι έτσι και πέσει στα χέρια μου το γκοτζίλι... μαύρο φίδι που το 'φαγε!
    Καλό λεμονάτο καλοκαίρι :)
    Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν μπορώ να πιστέψω αυτό που μόλις διάβασα, αλλά ως φύσει αισιόδοξος άνθρωπος, αναμένω την επιστροφή. Ο Θεός της Αργεντινής θα φροντίσει για τα περαιτέρω, να είσαι σίγουρη (μου χρωστά πολλές χάρες...)
    Hasta mas ver, nena!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Να'σαι καλά. Εις το επανειδείν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αγαπητή μου, καλησπέρα και καλό μήνα.
    το καλοκαίρι αυτό εύχομαι να είναι δροσερό και γλυκό... κάτι σαν παγωτό καϊμάκι να πούμε...
    εύχομαι ακόμη το σεπτέμβρη, να μας βρεις, τους καλούς σου ανθρώπους,
    όλους εδώ, έτσι όπως μας αφήνεις: ωραίους και μοιραίους :)
    να σαι καλά...τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΟυράγιο για την περιπέτεια -ό,τι κι αν είναι-, εύχομαι τα καλύτερα και καλή επάνοδο (μετά διασκεδάσεως)... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αγαπημένη μου Πασταφλώρα,

    τίποτα δεν θα είναι ίδιο χωρίς εσένα. Σε παρακαλώ να φροντίσεις τον εαυτό σου όσο γίνεται και να επιστρέψεις το ταχύτερο κοντά μας.

    Νιώθω την προσωρινή αναχώρησή σου σαν την απογοήτευση που νιώθει κανείς όταν τρώει ένα μικρό αλλά ωραίο παγωτό: ΘΕΛΩ ΚΙ ΑΛΛΟ.

    Σου στέλνω την αγάπη μου -όσο χαζό κι αν ακούγεται αυτό μεταξύ αγνώστων- και τις θερμές μου ευχές για ταχεία ανάρρωση και πλήρη αποκατάσταση της υγείας σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Querida θεία Πασταφλώρα κι εμένα θα μου λείψει πολύ η παρέα σου εδώ στα ξένα...
    Εις το επανειδείν λοιπόν και μέχρι τότε να προσέχεις και να σε προσέχουν!

    Besitakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Εις το επαναγράφειν αγαπητή κυρία....


    Περάστε καλά διότι θα περάσουμε καλύτερα!!

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κάθε εμπόδιο για καλό.
    Θα τα πούμε απο κοντά.
    Ελπίζω σύντομα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αγαπητή μου Πασταφλώρα,

    Σού εύχομαι καλή ανάρρωση και καλή επιστροφή σιδερένια! Θα μας λείψεις

    Ηνίοχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολλά φιλιά και περαστικά σου. Να δεις που όλα θα πάνε καλά (και γώ αυτό λέω συνέχεια στον εαυτό μου).
    Όσο για την Αμοργό, στείλε μέηλ με την ταχυδρομική σου διεύθυνση κορίτσι, θα περιμένω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Να ξεκουραστεις οσο το χρειαζεσαι, να αφησεις πισω ολα τα δυσαρεστα και ευχομαι μεσα απο τη ψυχη μου οτι σε εχει κουρασει να περασει γρηγορα! Ολα θα πανε καλα! Αυτη ειναι κ σε μενα μια απο τις πιο αγαπημενες μου παραλιες.. Προσπαθηστε να βρειτε το χρονο να περασετε εστω και λιγο απο το νησι σας.. θα σου κανει απιστευτο καλο.
    Τα φιλιά μου, να προσεχεις, θα σε περιμενουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Λοιπόν, καλά να περνάς ό,τι κι αν κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @urban: τις καλύτερες ευχές μου! Εξάλλου, στο ίδιο καζάνι βράζουμε, καταλαβαίνεις ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. @trip: καλό μου ποντικομικρούλη, το τρομερό τέρας Γκοτζίλα, δεν θα περάσει! Θα το νικήσουμε με παγωμένες λεμονάδες, τοστ και ... φρυγανιές σικάλεως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. @radio marconi: κύριε ραδιοπειρατή μου, όπως γνωρίζετε υπέρ πάντων ο αγών! Κι ο αγώνας θέλει κάποιες μικρές θυσίες. Είμαι σίγουρη ότι το Σεπτέμβρη μαζί με τη νέα σχολική χρονιά θα ανταμώσουμε κι όλοι εμείς για να πούμε τα νέα μας και να μετρήσουμε τα παγωτά που φάγαμε το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. @αδιάβροχοι: αχ, αυτή η γηραιά κυρία με το ύποπτο παρελθόν. Εμείς όμως είμαστε μεγαλόκαρδοι και τη συγχωρούμε, εξάλλου κι ο πατερούλης Στάλιν έφαγε κάτι εκατομμύρια κακομοίρηδες και οι δικές μας φυλλάδες εξακολουθούν να τον λιβανίζουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. @aunt donna: θεία μου αγαπημένη, θα επιστρέψω δριμύτερη! Εσύ ξεσκόνισε τις βελόνες πλεξίματος γιατί αυτό το χειμώνα θα έχεις πολλή δουλειά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. @ria: σ' ευχαριστώ πολύ! Για ποστάρισμα δεν το βλέπω τους επόμενους μήνες, μάλιστα σε λίγες μέρες θα κλείσω και τα σχόλια. Αυτό που προέχει είναι να μείνω για λίγο καιρό μακριά από υπολογιστές και άγχη, τα υπόλοιπα θα έρθουν μόνα τους. Να περάσεις ένα υπέροχο καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. @so_far: το σπίτι μας είναι πάντα ανοιχτό, το ξέρεις. Κι ο κήπος έχει γίνει πολύ συμπαθητικός με τα καινούργια φυτά του και το Ντέμη μας να κυνηγάει ανέμελος ζουζουνάκια!
    Σε περιμένουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. @manetarious: καλό μου μανιταράκι, να χαρείς όσο μπορείς το καλοκαίρι. Δεν είμαστε για στεναχώριες αυτές τις ωραίες μέρες, αλλά για χαρές και πανηγύρια. Οσο για τον Γκοτζίλα, χα! Θα ξαναφορέσω την τιμημένη στολή του καράτε και θα τον κάνω να φτάσει στο Τόκυο σε χρόνο dt!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. @apos: Cheeeeeee, (μακρόσυρτο και τραγουδιστό) όπως θα το έλεγε κι ένας gaucho πίνοντας νωχελικά το mate του! Volveremos, hombre!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. @panoptis: και επίσης αυτό το καλοκαίρι να είναι γλυκό σαν... προφιτερόλ! Εμείς δεν θα χαθούμε, έχουμε κοτζάμ πάρτυ να οργανώσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. @hades: πολλές καλοκαιρινές ευχές κι από μένα! Οι περιπέτειες δεν είναι πάντα δυσάρεστες κι ας μας ταλαιπωρούν μερικές φορές μέχρι να φτάσουνε στο τέλος τους! Όσο για διασκέδαση, φέτος θα την βγάλουμε στο "Μπαρ ο Κήπος"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. @ιφιμέδεια: καλή μου ιφιμέδεια, πολλές φορές κάποιους αγνώστους νιώθουμε ότι είναι σαν να τους ξέρουμε χρόνια. Κι αυτό είναι ένα από τα όμορφα δώρα της ζωής: αυτές οι τυχαίες συναντήσεις που μας δίνουν συχνά ανέλπιστη χαρά...
    Οι φουρτούνες των τελευταίων μηνών ήταν πολλές, αλλά είναι πολύ ανακουφιστικό να ξέρεις ότι σε οδηγούν σε ένα σίγουρο λιμάνι χαρίζοντάς σου παράλληλα ένα υπερπολύτιμο δώρο. Και για να φτάσει στην αγκαλιά σου αυτό το δώρο πρέπει να κάνεις κάποιες θυσίες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. @πετροκέρασο: μικρό μου tortolito, εμείς θα τα πούμε κι από κοντά. Παρά το γεγονός ότι ο Rodolfo δεν πήρε την πρωτιά, για μας θα είναι πάντα el numero uno! Να μου φιλήσεις τον tio Berni!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. @zaphod: σύντροφε και συναγωνιστή, σου στέλνω τους επαναστατικούς χαιρετισμούς μου! Ο αγώνας με Jose Cuervo δικαιώνεται σε μπιτς μπαρ, νάιτ κλαμπ και κλαμπ σάντουιτς!
    Καλά να περάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. @tsioubiou: αγαπητότατε, ο κήπος είναι ανθηρός! Και σας αναμένει για φραπέ, κουβέντα και ποδοσφαιρικά προγνωστικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. @ηνίοχος: σ' ευχαριστώ πολύ! Προσυπογράφω κι εγώ τη χτεσινή σου ανάρτηση. Ελπίζω σύντομα σε αυτό το φαιδρό τόπο να πάψουμε να μιρμιριάζουμε με το τι κάνει ο διπλανός στο κρεβάτι του, και να ασχοληθούμε με όλους αυτούς τους κόπανους σε εξουσίες, επιχειρήσεις και οφίτσια που το παίζουνε σπουδαίοι και μας κάνουν τη ζωή πατίνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. @memoir: ναι, όλα καλά θα πάνε! Να μου στείλεις φωτογραφική ανταπόκριση από το νησί. Δεν φαντάζεσαι πόσο θα μου λείψει φέτος! Χτες μίλαγα με μια φίλη που μένει εκεί και μου έλεγε ότι έχει ήδη κόσμο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κι αν ξαναπερασεις απο εδω τσακω ενα φιλακι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. @roadartist: φέτος δεν θα τα καταφέρουμε να κατέβουμε, αλλά για του χρόνου τέτοια εποχή ετοιμάζουμε πάλι γλέντι τρικούβερτο. Και κάτι μου λέει ότι θα καθίσουμε κανένα τρίμηνο εκεί για να βγάλουμε τα ... φετινά σπασμένα!
    (ελπίζω μόνο να μην ανοίξουν το δρόμο από τη Λεβρωσσό προς το Χόχλακα και την Ψιλή Άμμο...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. @γιώργος: καλό καλοκαίρι! Και καλές εξορμήσεις προς Κρήτη μεριά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Συγνώμη για την όχληση, αλλά κάνουνε διαφήμιση στο blog http://neoinileias.blogspot.com/

    Ελπίζουμε να συνεχίσετε να μας διαβάζετε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. καλή ξεκούραση και καλή αντάμωση (όχι στα γουναράδικα...) :*** κ αν η Αμοργός πέφτει μακριά, αλλά αποφασίσετε κανένα πιο σύντομο ταξίδι, έχω ακόμα κάτι καλά κονέ για ηλιοκρέβατα, ξέρετε που ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ανοίγω πόρτα ευχών...
    να μας δεχτείς όταν χτυπήσουμε στην θύρα του καλυβιού σου.
    από το φτωχικό μου σού στέλνω ένα λουλούδι...πιστεύω να σού αρέσει :)
    πέρνα να το δεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Άντε και του χρόνου θα πίνουμε καϊπιρίνιες (καλά έλεγες, ωραια είναι η άτιμη!)
    Ματς και μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Να προσέχεις, Πάστα...και να γυρίσεις και κατά δώ γρήγορα, γερή και δυνατή.
    - Διαφορετικά;
    - Διαφορετικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. @bitch girl: για φέτος δεν ξέρω, του χρόνου όμως κάτι θα γίνει! Καλά κουράγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. @πανόπτης: ευχαριστώ κι ανταποδίδω. Να μας χαιρόμαστε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. @ιφιγένεια: είναι ωραίες οι άτιμες. Και βαράνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. @σκιές: άιλ μπι μπακ! Ιτς α πρόμις!
    Η φωτό δεν παίζεται, το ξέρω. Που να πας κι εκεί... (βαθύς αναστεναγμός...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή