Παρασκευή 14 Μαρτίου 2008

Μεγάλες φιλοσοφικές αλήθειες



Σήμερα η θεία Πασταφλώρα ξύπνησε με φιλοσοφική διάθεση: κατέβασε από τη βιβλιοθήκη το Νόμο του Μέρφυ και σας παραθέτει μερικά ωραία αξιώματα.
Ξεκινάμε λοιπόν από το νόμο του Klipstein:
Όταν έχουν βιδωθεί και οι 16 βίδες που σφίγγουν ένα καπάκι, θα διαπιστωθεί ότι ξεχάστηκε η τσιμούχα.
Περνάμε στο Νόμο του Katz:
H λογική θα κυριαρχήσει στην ανθρωπότητα μόνο όταν οι άλλες δυνατότητες θα έχουν εξαντληθεί.
Και ολοκληρώνουμε με λογοκλοπή της φιλοσοφίας κάποιου άλλου από τον Steele:
Ο καθένας πρέπει να πιστεύει σε κάτι. Εγώ πιστεύω ότι πρέπει να πιω κι άλλο ένα ποτό.
Και η προσθήκη της θείας Πασταφλώρας:
Και να κάνω και ένα τσιγάρο επίσης.

*Το σημερινό ποστ αφιερώνεται στο γελοίο ασφαλιστικό μου ταμείο και στα λεβεντόπαιδα της ΔΕΗς που μας έχουν γαμήσει το κέρατο. Σύντροφοι συνυπογράφω τις διεκδικήσεις σας αλλά νομίζω ότι θα καταφέρνατε πολύ περισσότερα αν αντί να ταλαιπωρείτε όλους εμάς κόβατε το ρεύμα στα σπίτια και τα πολιτικά γραφεία των 300 εθνοπατέρων. Ευχαριστώ για το χρόνο σας και πάω να βάλω πιπέρι στη γλώσσα μου για την κακή λέξη που έγραψα.

15 σχόλια:

  1. Υπάρχει κι άλλη λύση. Απλούστερη, αναίμακτη, αλάνθαστη. Το πράττουν στην Εσπερία. Δεν απεργούν οι εργάτες. Απλά κλείνουν τα γκισέ όπου πέφτει η κασαδούρα από τους λογαριασμούς. Γιατί δεν το κάνουν οι δικοί μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α δε καταλαβες καλη μου Πασταφλωρα. Αν κοψουν το ρευμα σε υπουργεια η σε σπιτια μεγαλοβουλευτων, αυριο οι μανατζαρεοι θα χασουν τα ποστα τους. Οποτε ο εκβιασμος γινεται εμμεσα, ετσι να αγανακτησει ο κοσμος να μη σας ψηφισει. Αντισταση με καλυμμενα τα πισινα! Και για να σοβαρευτω λιγο περισσοτερο, τα παρακολουθω ολα αυτα και ειλικρινα λυπαμαι και ποναω οσο κι αν σου φανει υπερβολικο. Λαικοι αγωνες με θυμα το λαο ειναι νεο ειδος απαραδεκτο. Ελπιζω γρηγορα να τελειωσουν τα προβληματα του κοσμου και να αρχισουν οι διαλογοι. Σου ευχομαι καλο Σαβατοκυριακο καλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @αδιάβροχοι: συμφωνώ και επαυξάνω! Βλέπεις όμως οι της Εσπερίας είναι οι γνωστοί Κουτόφραγκοι οι οποίοι όταν εμείς φτιάχναμε Παρθενώνες εκείνοι έτρωγαν βελανίδια.
    (σήμερα ζήσαμε την πέμπτη διακοπή ρεύματος στο σπίτι και το χάσιμο πολύτιμων αρχείων από τον υπολογιστή, μεταξύ αυτών μια κόλαση αριθμητικής πολυπλοκότητας στο Excel, #@$#@%$# το κέρατό τους).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @δεσποινάριον: την Τετάρτη είχα μια δουλειά στο κέντρο. Τα μέσα μεταφοράς απεργούσαν όχι όμως και τα τρόλεϊ με τα οποία θα μπορούσα να φτάσω σχετικά κοντά στο σπίτι. Φυσικά δεν υπήρχε τρόλεϊ ούτε για δείγμα, έψαχνα ταξί γύρω στη μία ώρα, περπάτησα κάτι άγρια χιλιόμετρα και έφτασα σπίτι μεσημέρι ένα κουρέλι. Χτες το πρωί διακοπή ρεύματος, σήμερα ξαναμανά τα ίδια, αρχεία να χάνονται, ηλεκτρικές συσκευές να τρελαίνονται. Και μέσα σε όλα αυτά να ζέχνει ο τόπος από τα σκουπίδια, το ταμείο μου να μην μου δικαιολογεί κάποια ιατρικά έξοδα κι εγώ να θέλω να μετοικήσω στην Μπουργκίνα Φάσο εδώ και τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σώθηκες αγαπητή Πασταφλώρα . Θα σου πω και κάτι σκανδαλώδες αλλά αληθινό: Ενώ το ρεύμα κόβεται στο κέντρο της Γλυφάδας, αλλά και σε άλλα τμήματά της, σε εμάς επειδή είμαστε γείτονες της οικογένειας Μητσοτάκη, δεν έγινε ούτε μια διακοπή.
    Η μόνη διακοπή ρεύματος που έχει σημειωθεί είναι από ένα μετασχηματιστή που έπεσε πάνω του ένα δέντρο πριν από χρόνια. Αυτά, για το πού κόβει το ρεύμα η ΔΕΗ.

    ^
    ^
    Με την απάντησή σου για το Ντουμπάι μου έδωσες ιδέα για ποστ. Ασφαλώς δεν θα σου πρότεινα ποτέ το Ντουμπάι του νεόπλουτου που πάει για διακοπές και ψώνια αλλά το "άλλο" Ντουμπάι, όπως το είδα εγώ στις 70 μέρες που πέρασα εκεί τα δύο χρόνια που πηγαινοερχόμουν. Και θα σου αρέσει πίστεψέ με !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αξιότιμή κυρία Πασταφλώρα:

    Οι ευγενεσθάτοι κάρφροι της ΔΕΗ πιθανώς εκ γκάφας έχουσι μπερδέψη ηλεκτρονικώς κε ηλεκτρικώς το Σούπερ Υπερ-Μέγισθο Διακόπτη (όπως θα τον ονομαζανε εις τον Γαλαξίαν) με τον διακότη του μπιντέ τους.

    Υπομονή λοιπόν. Κρετίνοι είναι θα περάση,
    Dr.Φλάντζας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...και μάλλον το όμορφο και αρρενωπό αγόρι, που προσπαθεί να μιμηθεί την Jessica Simpson, είναι ένα παράδειγμα για τις επιπτώσεις, των συχνών διακοπών του ρεύματος, στην υγεία μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εκεί που έλπιζα ότι μετά τη λήξη της απεργίας των σκουπιδιαρεων και την ηρωική σκουπιδοανάρτηση σου στο 4x4 του Τσιλικουατρε (δεν φταίνε πάντα αυτοί που το τραγουδουν - ΑΛΛΑ και οι ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ που φιλόξενα το υποδέχονται: pastaflor.blogspot) θα έμπαινες δυνατά και φιλοσοφικά με κάτι από Heidegger και ίσως Deleuze. Αντ’ αυτού με προσγείωσες στα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτα κάποιου Katz και Steele – δεν λησμονούμαι Pastaflor μου έτσι τον ηγέτη επιπλοποιό / τροβαδούρο και γκόμενο Β. Μπαρμπα, Κυριαζή (μου θυμίζεις τη μάνα μου – Pastaflora 40αρα, καλή είσαι– για αυτό και σ αγαπάω!).

    Τελευταία είσαι λίγο εκτός φόρμας! (Τι γίνεται η Βασίλισσα είναι γυμνή? Μμμμ!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εκεί που έλπιζα ότι μετά τη λήξη της απεργίας των σκουπιδιαρέων και την ηρωική σκουπιδοανάρτηση σου στο 4x4 του Τσιλικουάτρε (δεν φταίνε πάντα αυτοί που το τραγουδούν - ΑΛΛΑ και οι ΧΩΜΑΤΕΡΕΣ που φιλόξενα το υποδέχονται: pastaflor.blogspot) θα έμπαινες δυνατά και φιλοσοφικά με κάτι από Heidegger και ίσως από Deleuze. Αντ’ αυτού με προσγείωσες στα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια κάποιου Katz και Steele – δεν λησμονούμε Pastaflor μου έτσι τον ηγέτη επιπλοποιό / τροβαδούρο και γκόμενο της Β. Μπαρμπα, Κυριαζή (μου θυμίζεις τη μάνα μου – Pastaflora – για αυτό και σ αγαπάω!).
    Τελευταία είσαι εκτός φόρμας! (Τι γίνεται η Βασίλισσα είναι γυμνή?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @so_far: τελικά κοίτα που ο επίτιμος αποδεικνύεται τυχερούλης! Θα πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας μα τον Τουτατίς!
    Όσο για το Ντουμπάι έχω παραμείνει σε περιγραφές νεοτρέντι φίλων που πήγαν και ενθουσιάστηκαν από τα εμπορικά κέντρα και τα ξενοδοχεία. Λες και ένας τόπος είναι μόνο αυτά και όχι η ιστορία του, οι άνθρωποί του, η κουλτούρα του, η κουζίνα του. Εξού και η δική μου προκατάληψη απέναντι στο μέρος και η παντελής άρνησή μου για τα όσα ευαγγελίζονται σχετικά οι τουρ οπερέιτορς. Αναμένω με ανυπομονησία τη δική σου ματιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @δρ. Φλάντζας: αγαπητέ δόκτωρ και πρωθυπουργέ, νομίζω ότι σε λίγο θα αρχίσουμε να ξηλώνουμε κι εμείς τους οικιακούς μας μπιντέδες και να τους εκσφενδονίζουμε κατά παντός υπευθύνου. Τελικά έχω πολλά νεύρα αυτή την εποχή!
    τα σέβη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @balidor: ΑΚΡΙΒΩΣ! Οι διακοπές ρεύματος, τα μεταλλαγμένα, οι ακτινοβολίες, τα άρρωστα κτίρια, οι βλαμμένοι μάνατζερς, τα ανέφικτα πρότζεκτς, έτσι τον καταντάνε τον άνθρωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @pastardos: σύντροφε και συναγωνιστή με το ωραίο όνομα, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το ιστοκαλύβι δίνει καθημερινές μάχες για την κατοχύρωση της ονομασίας "Χωματερή" και από ό,τι βλέπω ο αγώνας δικαιώνεται!
    Και όντως είμαι εκτός φόρμας εδώ και αρκετό καιρό για κάποιους σοβαρούς λόγους που θα τους πληροφορηθείς στο ποστ της Δευτέρας: βρέχει μενίρ στη στράτα μου, αγαπητέ και δεν τα σταματά ούτε η ασπίδα της Αρβέρνης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. O νόμος του μέρφι είναι μεγάλη παρηγοριά στις δύσκολες ώρες!!!

    πάρε και ένα απο τα αγαπημένα μου: (λογοκλοπη φεμινιστικού αλλά who cares?)

    "o άνθρωπος χωρίς θρησκεία είναι σαν ψάρι χωρίς ποδήλατο"

    love&kisses
    zaphod

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @zaphod: θα ανταπαντήσω με το θεώρημα του Ginsberg
    1. Δεν μπορείς να νικήσεις
    2. Δεν μπορείς να φέρεις ισοπαλία
    3. Δεν μπορείς καν να βγεις από το παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή