Τετάρτη 31 Ιανουαρίου 2007

Σαβούρα και ξερό ψωμί



Trash kings και trash queens,
το πρόγραμμα του φετεινού cult φεστιβάλ στο Gagarin βρίσκεται στο site του gagarin wwww.gagarin205.gr και του avopolis http://www.avopolis.gr/articles/default.asp?ID=243.
Για μια ακόμα χρονιά τα διαμάντια -του βούρκου- της ελληνικής κινηματογραφικής χωματερής θα παρελάσουν από τις οθόνες του Gagarin, για όλα εμάς τα αμετανόητα junkies της σαβούρας.
Τιμώμενο πρόσωπο θα είναι η Τσιτσιολίνα, αν και εμείς ψηφίζουμε δαγκωτό τη συναυλία των Ανώριμων και των μυθικών Μετάληρα.
Θα είμαστε όλοι εκεί και πιο συγκεκριμένα την Παρασκευή 9/2 στο αξεπέραστο:
ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΣ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΙΑΤΑ
γιατί η αλήθεια, πατέρα, βρίσκεται στους Sex Pistols!!!

7 σχόλια:

  1. τρας κουίν μου εσύ!
    αγαπώ,αγαπώ τρας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @τσίουμπιου: τι να σε κάνω, που πήγες και μου έγινες εσωτερικός γκασταρμπάιντερ! ψιτ, μην πνίξεις τώρα τη θλίψη σου στις γουρουνοπούλες και τα τσίπουρα. με μέτρο!

    @έρωτας: κι εσύ πάλι έγινες εξωτερικός γκασταρμπάιντερ. τι να σε κάνω κι εσένα;;; θα κεράσω τα φαλάφελ. ευχαριστημένος;

    @cherryfairy: πολύ χαίρομαι που πέρασες! κι εγώ αγαπώ τρας! τρελά λέμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και τι δεν θα δινα να ξαναδώ τον Πετρόχειλο με το σώβρακο, να κουνάει το κορμάκι του "οργισμένα", στον ρυθμό των... Σεξ Πίστολς!
    Ή την άλλη σκηνή, που είναι ένας χούλιγκαν κρυμμένος μέσα σ' ένα αυτοκίνητο και λέει σ' έναν φαλακρό με μύτη-λουκάνικο: "Μη γυρίσεις, μαλάκα! Σε σημαδεύω μ' ένα σαρανταπεντάρι!" Και το "σαρανταπεντάρι", ήταν το κοντύτερο όπλο που έχω δει στη ζωή μου, με μια κάνη όχι μεγαλύτερη από τρία εκατοστά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μόνο ευχαριστημένοςςς;;;
    Σήμερα αγόρασα και Μπρους Λη Έντερ δε Ντράγκον να πούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @3parties: σερπράιζ! για δες το επόμενο ποστ!
    @έρωτας: γουάου! (ε, τι είναι τούτο που αγορασες, ιδέα δεν έχω!). είναι κολλητικό;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή