ΤΟ ΙΣΤΟΣΑΛΟΝ ΠΟΥ ΤΡΕΦΕΙ ΒΑΘΥΤΑΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΑΚΣΑΙΣ ΣΤΟΡΙΣ
Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011
Ελλάς-Σερβία- Κακοφωνία
Δυο αποκλειστικά φωτοτεμάχια, δύο καλλικέλαδες καλλιτέχνιδες, δύο έθνη σε στιγμές άφατου πολιτιΖμού... Εν αρχή ην η Σουλάρα... και ακολουθεί η Σερβίδα συνάδελφος... Ιδιαίτερης μνείας χρήζει ο φωτοβομβίστ στο δεύτερον ενσταντανέ.
Κρίμα που στη σκιά της Σουλάρας κρύβεται αφανής ο εκλεκτός Χαλιάσος ο Θόδωρας με το κλαρίνο του. Σχολιάστε παρακαλώ Πασταφλόρα και τον νεαρό εργαζόμενο με το αντίντας και τα ταψιά σφαχτά ανά χείρας στο απύθμενο κατά πως φαίνεται βάθος της δεύτερης φώτο που παραθέσατε
@el romandante: για μια ακόμα φορά η παρατηρητικότητά σας με εκπλήσσει. Πράγματι ο σερβιροβομβίστ ή παϊδακοβομβίστ στο βάθος αποτελεί μια νησίδα κανονικότητας σε ετούτη την έξαλλη φεστιβιτέ.
Ααααα, πα πα πα...
ΑπάντησηΔιαγραφήέβγαλε και τα τσιτσία της έξω...
τζίζους.
Αυτή είναι η Σουλάρα ή η συνάδελφος εκ Σερβίας, η Τσουλάρα;
Α μα τι πλούσια φωνητική!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ξέρω τι να πρωτοδιαλέξω: το τρέντι τατουαζ-νεκροκεφαλή της Σουλάρας ή το διακριτικό μακιγιάζ της σερβίδος;
ΑπάντησηΔιαγραφή@marionastro: εμπρός στο δρόμο που χάραξαν οι εγχώριες σταρς... ονόματα δεν λέμε.
ΑπάντησηΔιαγραφή@αβάδιστη: μα δεν θα κάμετε ένα σχόλιο δια την κίτρινη αισθητική;
ΑπάντησηΔιαγραφή@kangs: προσωπικώς επιλέγω τον λάγνο φωτοβομβίστ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα που στη σκιά της Σουλάρας κρύβεται αφανής ο εκλεκτός Χαλιάσος ο Θόδωρας με το κλαρίνο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχολιάστε παρακαλώ Πασταφλόρα και τον νεαρό εργαζόμενο με το αντίντας και τα ταψιά σφαχτά ανά χείρας στο απύθμενο κατά πως φαίνεται βάθος της δεύτερης φώτο που παραθέσατε
@el romandante: για μια ακόμα φορά η παρατηρητικότητά σας με εκπλήσσει. Πράγματι ο σερβιροβομβίστ ή παϊδακοβομβίστ στο βάθος αποτελεί μια νησίδα κανονικότητας σε ετούτη την έξαλλη φεστιβιτέ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτος ο κυριουλης με το μπαμ τιριλεμ στα χαρτονομισματα ποιος ειναι;
ΑπάντησηΔιαγραφή@αν λου: αγκρίκολας θαυμαστής; τοπικό συνδικάλι; θεράπων της τέχνης; έλλην επενδυτής;
ΑπάντησηΔιαγραφή